Øld Holt

• Els

Goede prijs-/kwaliteit verhouding

• Rick de Rooij
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Ideale webwinkel voor zowel je eigen interieur als ook voor leuke cadeaus. Laatste bestelling moest met spoed omdat ik laat was met een cadeau, dat was bij deze topwinkel geen probleem. Uitstekende klantbehandeling!

• Wendy
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Geweldige service en snelle levering. Super leuke producten

• Joyce van Loo
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Communicatie laat erg te wensen over. Reageren (uiteindelijk) wel op mail niet op telefoontjes, inspreken van voicemail of app. In eerste instantie aangifte gedaan doordat er geen contact kwam, deze ingetrokken toen na bijna 3 weken het product wel binnen kwam. Probleem zou zijn, logistieke problemen bij de vervoerder, kan maar communiceer en laat de consument niet in het ongewisse of dat ze zelf contact op moeten nemen. Deze tip ook meegegeven.
    Product onbeschadigd ontvangen, netjes verpakt en mooie kwaliteit. Zou ik dan ook met een 5 beoordelen als ik het los kon beoordelen.

• Chester De Bruijne

Prima geholpen

• Pia
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Bestellen ging makkelijk. Reactie via mail over de bestelling en het versturen, is prettig. Goed verpakt, aardig "persoonlijk" briefje erbij, voelt goed.

• Mike Besselink

Perfecte service

• Marco
    Review voor Øld Holt

Goed verpakt en spullen zijn mooi. Werd netjes geholpen Met mijn vragen.

• C.
    Review voor Øld Holt

Moest zeer lang wachten op mijn geplaatste bestelling! Na 2,5 week nog steeds niets ontvangen en op allerlei fronten contact proberen te zoeken, echter zonder succes! Pas na 2,5 bericht terug ontvangen en mijn bestelling laten annuleren.

• Jenny
    Review voor Øld Holt

Niet,ze moeten niet meer mogen verkopen. Zo super slecht is deze zaak. Geen communicatie mogelijk.

• Ingrid Bos
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Helaas vind ik de communicatie niet goed, laat reactie en ik wacht nu nog op mijn geld, wat ik betaald heb aan verzendkosten ondanks mijn bestelling ruim boven de 25 euro was. Wel erg blij met mijn nieuwe spiegels, die uiteindelijk zijn geleverd. Deze zaten ook goed en veilig ingepakt met persoonlijke boodschap.
    Tip reageer sneller op email/contact formulier en kom belofte na.

• Anoniem
    Review voor Øld Holt

In september 2019 een verkeerde levering ontvangen. Meteen gebeld naar het telefoonnummer op de webshop, deze wordt niet opgepakt. Ondertussen ook meerdere e-mails gestuurd naar het e-mailadres op de webshop, hier wordt na 3/4 weken pas op gereageerd. Er is meerdere malen beloofd om de goede levering waarvoor ik betaald heb op te sturen. Wanneer ik vraag om een track en tracé code worden mijn mails niet meer beantwoord. Nu juni 2020 heb ik de goede levering eindelijk ontvangen!

• Jeroen Müller
    Geverifieerde klant van Øld Holt

De spullen opsturen die betaald zijn en meer dan twee weken geleden besteld zijn. Niet bereikbaar. 5 juni 2020: inmiddels heeft Old Holt het opgelost en het artikel opgestuurd. Al met al is mn ervaring ok. Overal kan een foutje worden gemaakt, wat alleen laat escaleren is dat ze via mail/whatsapp en telefoon bijna niet te bereiken zijn. Dat is echt een punt van verbetering .

• Sam de Vos
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Om te beginnen zou het fijn zijn dat de spullen die je bestelt ook daadwerkelijk verzonden worden. Het zou ook fijn zijn als ze op enige manier reageren op telefoontjes, appjes of e-mails. Er wordt nergens op gereageerd en de telefoon staat uitgeschakeld. Appjes worden wel gelezen maar niet beantwoord.

• Monique Hellings

• Bo Gransier