Marketentster 21
1188 DC Amstelveen

S Clarissa beoordeelde op 2019-05-18

Karin Van zweeden beoordeelde op 2019-04-20

goede informatie hoe ver je bestelling vordert en ziet er super uit

Hilda de beoordeelde op 2019-04-20

Desi Milar beoordeelde op 2019-04-01

Onlangs een foto ledje besteld. Met het eerste eindresultaat waren we niet blij. We kregen verschillende opties geboden en kozen voor een nieuwe. Werd die zelfde dag nog aangepast en opnieuw gemaakt.
Heel erg mooi geworden!
Goede communicatie met de verkoper, ze reageren ook vrij snel. Wij gaan hier zeker nog een aankoop doen!

Fedde Desein beoordeelde op 2019-03-30

Het ziet er goed uit en het ziet er leuk uit
Het is echt een aanrader om er iemand blij te kunnen maken

Karin van de Voort beoordeelde op 2019-03-21

Ben heel tevreden

Gerlinde Ligtenberg beoordeelde op 2019-03-07

De vrachtwagen lijkt precies op het origineel. Echt geweldig.

Christina Schabbing beoordeelde op 2019-02-26

Anouk Vissenberg beoordeelde op 2019-02-26

Mooi alleen een dag telaat bezorgd

Patrick Sluijter beoordeelde op 2019-02-25

Goeie service

Snelle reactie via de mail en snelle levering heel blij mee

Frank Cornelisse beoordeelde op 2019-02-24

Nicole de Graaf beoordeelde op 2019-02-24

Voor een prijsvraag hebben wij een Ledjenaam lichtje besteld, ingezonden foto is keurig afgewerkt. Prima service en snel antwoord op vragen.

L beoordeelde op 2019-02-24

Mooi product. Levering was wel lang, net geen week, maar werd daar netjes van op de hoogte gebracht. Wel jammer want nu moesten we met lege handen op verjaarsvisite.

Evalien Vermeulen beoordeelde op 2019-02-22

mooi lampje,snelle verzending helemaal tevreden

Diana Winkelman beoordeelde op 2019-02-22

Heel mooi

Monica Van wieren beoordeelde op 2019-02-19

Super service en snelle levering. En echt prachtig mooi geworden!

Reactie van ledjenaam:
Bedankt voor uw mooie woorden.

Wij wensen uw collega veel sterkte toe en hopen dat het cadeautje bevalt!

Bianca Versteeg beoordeelde op 2019-02-18

Monique tameris beoordeelde op 2019-02-16

Monique de Dijcker beoordeelde op 2019-02-16

Snel en goed verpakt binnen, alleen vond ik de uitvoering een beetje simpel voor de prijs die ik had betaald.

Irma Jacobs beoordeelde op 2019-02-16

fijn dat je een mailtje krijgt waar je je pakketje kunt volgen en snelle levering.