makegrafisch

makegrafisch

De juiste Grafische software op maat en prijs voor uw behoefte. Makegrafisch is officieel geregistreerd gecertificeerd Reseller van Adobe. Makegrafisch staat voor klantgerichtheid, professionaliteit en persoonlijk contact waarbij het belang van het leveren van hoogwaardige grafische software, op maat voor de professionele en individuele grafisch ontwerper van designs en het visueel en creatief vormgeven van ideeën, tot de basisprincipes behoort van hetgeen wat Makegrafisch wilt bewerkstellen.

Lidmaatschap per 11-08-2022 stopgezet

7,6
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• J.M. Aikema
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Erg trage reactie. Na lang wachten uiteindelijk wel geleverd. Onbereikbare klantenservice.

• Gertjan Bergshoeff
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Heel blij dat ik deze software afgelopen september 2021 nog kon kopen. Ik heb een licensie gekregen voor Adobe CS5.5 en in originele doos een update naar Adobe CS6. De producten stonden bij Adobe geregistreerd onder de naam van de verkoper en zijn naar aankoop getransfereerd naar mijn Adobe Account. Hierdoor ben ik na aankoop door Adobe erkend als de rechtmatige eigenaar. Makegrafisch heeft hier naar tevredenheid voor gezorgd. Alleen Adobe Acrobat werkte niet goed, maar dit is opgelost met een speciale update. En heb je eventueel naderhand of later nog vragen (bijv. bij een herinstallatie na een crash of na aankoop van een nieuwe computer) dan is Makegrafisch altijd welwillend om je te helpen!

• Sylvia Saigh

Goede producten, betrouwbaar

• Lucas Beukers
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Makegrafisch is tot nu toe zeer slecht bereikbaar. Dat zou geen probleem zijn als de verstrekte licentie codes zouden werken. Maar deze zijn niet gedeactiveerd door de vorige gebruiker. Makegrafisch kan zich verbeteren door a) werkende licentie codes te verstrekken en b) goed bereikbaar te zijn.

• harry Brugman
    Geverifieerde klant van makegrafisch

De kwaliteit is goed, minpuntje is dat de levertermijn niet werd nagekomen

• C
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Prima klantenservice. Issue met niet werkende code werd snel en naar tevredenheid opgelost waarna ik het kon activeren bij Adobe.

• Kurt Vanthuyne
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Correcte levering (in mijn geval via mail) van mijn Adobe Master Collection. Alles vlot kunnen installeren. Er was een handleiding in bijlage aanwezig om je te helpen bij de installatie. Ook bij bijkomende vragen (per mail) bijna onmiddellijk antwoord. Een aanrader dus.

• P.H.J. Janssen

Service

• REJ Jacobs

Goed en duidelijk

• Gerard Massop
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Goede service en snelle reactie

• Tom d'Angremond
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Ik heb mijn eerdere beoordeling herzien, maar er zijn wel punten voor verbetering. Er was goede klantenservice vóór aankoop, d.w.z. men reageerde snel en ter zake. Nadat ik mijn product, CS6 production premium had aangeschaft bleek dit product echter niet te activeren. Niet vanuit de PC waarop het was geïnstalleerd en ook niet off-line via een andere computer. De reacties vanuit het bedrijf waren traag, met bekende standaard oplossingen als updaten van drivers etc., verwijzingen naar de site en forums van Adobe. Telefonisch was het bedrijf voor ons onbereikbaar. Het heeft 4 werkdagen geduurd voordat wij uiteindelijk zélf erachter kwamen via de site van Adobe dat a) er een ander product (nl. CS6 Master Collection) was geleverd dan besteld en dat b) de licentie voor het geleverde product al op 2 andere PC's bleek geïnstalleerd. Dat is nogal slordig en past ook niet bij een bedrijf dat op Marktplaats stelt dat er 24/7 service wordt verleend.
    Gezegd moet dat Adobe zelf bepaald geen lieverdje is en zich nogal schimmig gedraagt omdat ze deze producten wel (laten) verkopen maar tegelijk geen support meer leveren voor versies van CS6. Zelfs dus niet aan hun eigen officiële resellers! Je moet het allemaal maar weten.
    Toen dit alles eenmaal duidelijk was, werd er vanuit Makegrafisch wel adequaat en snel gereageerd: we kregen een nieuwe download link en andere, wel werkende licentie voor de Master Collection versie(die overigens ook alleen offline te activeren bleek -maar dat is een Adobe probleem.)
    Mixed feelings dus, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed.

• P. op der Heijde
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Leveren goede aftersales service.

• George Arsum
    Review voor makegrafisch

Dit is een van de beste online webshops voor software van Nederland! Specifiek gericht op Adobe. Persoonlijk contact, klantgerichtheid en kennis van zaken. Ben zeer tevreden met mijn aankoop van Creative Suite, iets wat haast nergens meer te krijgen is. Ik vond het een beetje ongeloofwaardig overkomen, niets is minder waar, op en top product werkend, geactiveerd bij Adobe, geheel officiëel software. Ik kom zeker terug!

• Astrid
    Review voor makegrafisch

Mijn product kwam binnen zonder activatiecode. Makegrafisch was telefonisch niet bereikbaar.

Antwoord van makegrafisch

Bedankt voor je review Astrid, ondanks dat het geen leuke ervaring is om te ontvangen streven we ernaar om de klant 24/7 support te bieden. Klopt het dat u de aankoop via Bol hebt gedaan? In dat geval kan het voorkomen dat de distributie van de producten via Bol's systeem verloopt en we daar geen inzage in hebben. Via onze website krijgt de klant automatisch een factuur en ontvangt daarbij het product op tijd om nog dezelfde aan de slag te gaan met zijn/haar creatieve projecten. Desondanks hopen we u de volgende keer alsnog kunnen verblijden met kwalitatief hoogwaardig product.

Met hartelijke groet,

Klantservice Makegrafisch

• M
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Programma besteld omdat de abonnementen bij Adobe onbetaalbaar zijn. Ik dacht dat het niet meer kon, maar bij MakeGrafisch "ouderwets" een pakket besteld. Op mailtjes werd snel gereageerd. Het installeren verliep vlekkeloos, alles stond er zo op en werkt zoals ik gewend ben. Super fijn!

• Marcel Bank
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Door Adobe gevalideerde key, redelijk snel binnen, geen klachten.

-- Latere edit: Adobe heeft later mijn key teruggetrokken en verklaard dat deze "illegally distributed" was. Na contact met Adobe's helpdesk bleek het om piraterij te gaan. Makegrafisch reageert niet.