makegrafisch

makegrafisch

De juiste Grafische software op maat en prijs voor uw behoefte. Makegrafisch is officieel geregistreerd gecertificeerd Reseller van Adobe. Makegrafisch staat voor klantgerichtheid, professionaliteit en persoonlijk contact waarbij het belang van het leveren van hoogwaardige grafische software, op maat voor de professionele en individuele grafisch ontwerper van designs en het visueel en creatief vormgeven van ideeën, tot de basisprincipes behoort van hetgeen wat Makegrafisch wilt bewerkstellen.
7,8
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Lucas Beukers
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Makegrafisch is tot nu toe zeer slecht bereikbaar. Dat zou geen probleem zijn als de verstrekte licentie codes zouden werken. Maar deze zijn niet gedeactiveerd door de vorige gebruiker. Makegrafisch kan zich verbeteren door a) werkende licentie codes te verstrekken en b) goed bereikbaar te zijn.

• harry Brugman
    Geverifieerde klant van makegrafisch

De kwaliteit is goed, minpuntje is dat de levertermijn niet werd nagekomen

• Hoe beoordeel je makegrafisch?

• C
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Prima klantenservice. Issue met niet werkende code werd snel en naar tevredenheid opgelost waarna ik het kon activeren bij Adobe.

• Kurt Vanthuyne
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Correcte levering (in mijn geval via mail) van mijn Adobe Master Collection. Alles vlot kunnen installeren. Er was een handleiding in bijlage aanwezig om je te helpen bij de installatie. Ook bij bijkomende vragen (per mail) bijna onmiddellijk antwoord. Een aanrader dus.

• P.H.J. Janssen

Service

• REJ Jacobs

Goed en duidelijk

• Gerard Massop
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Goede service en snelle reactie

• Tom d'Angremond
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Ik heb mijn eerdere beoordeling herzien, maar er zijn wel punten voor verbetering. Er was goede klantenservice vóór aankoop, d.w.z. men reageerde snel en ter zake. Nadat ik mijn product, CS6 production premium had aangeschaft bleek dit product echter niet te activeren. Niet vanuit de PC waarop het was geïnstalleerd en ook niet off-line via een andere computer. De reacties vanuit het bedrijf waren traag, met bekende standaard oplossingen als updaten van drivers etc., verwijzingen naar de site en forums van Adobe. Telefonisch was het bedrijf voor ons onbereikbaar. Het heeft 4 werkdagen geduurd voordat wij uiteindelijk zélf erachter kwamen via de site van Adobe dat a) er een ander product (nl. CS6 Master Collection) was geleverd dan besteld en dat b) de licentie voor het geleverde product al op 2 andere PC's bleek geïnstalleerd. Dat is nogal slordig en past ook niet bij een bedrijf dat op Marktplaats stelt dat er 24/7 service wordt verleend.
    Gezegd moet dat Adobe zelf bepaald geen lieverdje is en zich nogal schimmig gedraagt omdat ze deze producten wel (laten) verkopen maar tegelijk geen support meer leveren voor versies van CS6. Zelfs dus niet aan hun eigen officiële resellers! Je moet het allemaal maar weten.
    Toen dit alles eenmaal duidelijk was, werd er vanuit Makegrafisch wel adequaat en snel gereageerd: we kregen een nieuwe download link en andere, wel werkende licentie voor de Master Collection versie(die overigens ook alleen offline te activeren bleek -maar dat is een Adobe probleem.)
    Mixed feelings dus, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed.

• P. op der Heijde
    Geverifieerde klant van makegrafisch

Leveren goede aftersales service.

• George Arsum
    Review voor makegrafisch

Dit is een van de beste online webshops voor software van Nederland! Specifiek gericht op Adobe. Persoonlijk contact, klantgerichtheid en kennis van zaken. Ben zeer tevreden met mijn aankoop van Creative Suite, iets wat haast nergens meer te krijgen is. Ik vond het een beetje ongeloofwaardig overkomen, niets is minder waar, op en top product werkend, geactiveerd bij Adobe, geheel officiëel software. Ik kom zeker terug!