muze wonen
Webshop in wooninspiratie en lifestyle. Hier vind je unieke woonaccessoires, industriële lampen, prachtig beddengoed, goeie kwaliteits- banken en vintage kasten. Ook hebben we lifestyle producten, o.a. mooie tassen en riemen van natuurlijke producten.

Lidmaatschap per 03-04-2020 stopgezet

9,6

• Rob
    Review voor muze wonen

Gewoon een goede webshop, met weinig gedoe! Vond de shop via Google, paar plaids besteld voor in de veranda. Gister binnen gekregen in uitstekende staat, met gerecycelde verpakking. Top.

• Jessica
    Review voor muze wonen

Mooi plaid besteld, hij was snel binnen en van hoge kwaliteit. Ik ben er heel blij mee!!

• Jolanda
    Review voor muze wonen

Vandaag op de jaarmarkt Warmenhuizen een prachtige betonnen roos en een heel mooi aardewerk legergroen setje gekocht; erg blij mee, mooie lifestyle kraam die zich onderscheidt van de rest. Adres om te onthouden!!

• Veronica KromHjo
    Review voor muze wonen

Wij waren toe aan andere bijzettafeltjes voor in de zithoek. We wilden er meer ruimte en het geheel wat luchtiger.
    Contact gezocht met Muze wonen en ontzettend goed geslaagd. Ook nog een mooi houten blad voor accessoires gekocht. Er werd goed met ons meegedacht.
    Zeer tevreden en komen zeker terug bij Muze wonen.

• Monique
    Review voor muze wonen

Wat een klantgerichtheid !! Ik wilde een leuk dienblad met accessoires voor op de eettafel. Muze wonen heeft mij geholpen om er een plaatje van te maken. Super dat online shoppen gecombineerd wordt met offline klantvriendelijkheid.

• Karin
    Review voor muze wonen

Enorm prettige en overzichtelijke webwinkel. Heb inmiddels al heel wat ervaring met "on-line shoppen" en kan zeggen dat Muzewonen.nl een zeer aangename aanvulling is op mijn virtuele shoplist. Werkt ook heel goed op mijn smartphone.
    Onderscheidende artikelen en accessoires met "net dat beetje meer". Super!

• Meryam
    Review voor muze wonen

Onlangs heeft Angenita van Muze Wonen een gezellige woonavond bij mij thuis verzorgd. Het was een gezellige avond met mooie woonaccesoires en leuke lifestyle produkten!!
    Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt!!

• Peter
    Review voor muze wonen

Afgelopen week heb ik een rendierenvacht besteld, zeer goede kwaliteit en een snelle levering!

• Ellen
    Review voor muze wonen

Inmiddels behoor ik al tot de "trouwe" klanten van Muze Wonen. De service is uitstekend en de prijs- kwaliteitverhouding wellicht nog beter! Wat ik zelf erg fijn vind is dat er een objectief en onderbouwd advies wordt gegeven zodat de keuze nog beter gemaakt kan worden!

• Wouter
    Review voor muze wonen

Had een paar design stoelen besteld. werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Fijne overzichtelijke webshop. Ik ga hier zeker vaker bestellen!