Dorpshuiswijk NZ 79 I
7894CD Zwartemeer

9,0

gil scheers beoordeelde op 2019-08-19

Ik bestel een complete koppeling set incl veren, er word geleverd exl veren, de veren die te kort zijn worden achterna gestuurd.

john van hecke beoordeelde op 2019-08-19

Thomasz Enxing beoordeelde op 2019-08-17

Was bij een bestelling mijn huisnummer vergeten in te voeren. Werd tijdig aangegeven en het product werd alsnog de volgende dag bezorgd.

pier wassenaar beoordeelde op 2019-08-16

alles corect behandeld kant is zeer tevreden

tim kamps beoordeelde op 2019-08-14

Patrick Roggen beoordeelde op 2019-08-12

Rick Duyvestijn beoordeelde op 2019-08-07

Snelle service en goede leveringšŸ‘

Greg Kisielewicz beoordeelde op 2019-08-03

Steven Salaets beoordeelde op 2019-08-02

Maandag besteld, dinsdag in huis! Super!

Lei Voncken beoordeelde op 2019-08-02

Artikel is nog steeds niet binnen en krijg geen info over wanneer ik het kan verwachten

Anke van de Haar beoordeelde op 2019-07-31

Zeer tevreden, snelle bezorging.

aart Knop beoordeelde op 2019-07-31

Duidelijke webshop, nette prijzen en levering conform vermelde levertijd. Erg fijne webshop!

Esther Leewens beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering,prima product

Luc Van Hove beoordeelde op 2019-07-28

Band werd bijgestoken in andere verpakking en het duurde te lang voordat de bestelling bij ons was

Henk S. beoordeelde op 2019-07-28

Goede kwaliteit voor minder €-tjes, ruime keuze en snelle service.

Johan Gilis beoordeelde op 2019-07-26

Sander beoordeelde op 2019-07-26

Ik had een korte vraag omtrent een artikel. Deze werd door de live-chat meteen positief beantwoord! Alsook een heel snelle levering!

Maikel Folbroeck beoordeelde op 2019-07-23

Snel geleverd das zeer positief zeker in de cros wereld.en super blij met de ketting set en lagers.

Seba Akkaya beoordeelde op 2019-07-22

Snel binnen en goed product

Ilse van der Heide beoordeelde op 2019-07-16

Snelle en goede service