natuurvoeding voor hond en kat

natuurvoeding voor hond en kat

Natuurlijke hondenvoeding en kattenvoeding

Wij zijn gespecialiseerd in natuurlijke hondenvoeding, kattenvoeding en snacks.

Het lichaam van het dier functioneert optimaal als het ‘levend voedsel’ krijgt. Onder levend voedsel voor carnivoren verstaan we vers spiervlees, rauwe botten, vers orgaanvlees en verse groenten.

Als je kiest voor rauwe vleesvoeding, kies je voor voeding die past bij het verteringsstysteem van een (opportunistische) carnivoor (vleeseter) zoals een hond en kat

Voor alle producten die wij aanbieden staan wij u graag met raad en daad bij.

Had u graag advies rond problemen met de huid, vacht, maag of darmen, contacteer ons vrijblijvend.

U kan bij ons terecht voor verschillende merken van vers vlees, vis en natuurlijke hondenbrokken. We hebben ook een ruim assortiment aan BIO producten.

U kan ook elke dag terecht in onze winkel te Aartselaar.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017