onkruidbrander.com

onkruidbrander.com

Welkom bij onkruidbrander.com!
Onkruidbrander.com is gericht op de online verkoop van onkruidbranders. Wij werken iedere dag hard om onze service en kwaliteit te verhogen. Wij delen onze kennis en ervaring graag met u. Hartelijke groeten, Team onkruidbrander.com
8,7
Filter 2292 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2290 met beschrijving

Taal

• Eddy
    Review voor onkruidbrander.com

Mijn product kwam beschadigd en incompleet binnen, geen reactie na herhaaldelijk emailen, telefoon is afgesloten.

• Michel
    Review voor onkruidbrander.com

Wel geld afschrijven, maar niets leveren, ondanks herhaalde herinneringen !
    Na enkele weken van telefonisch contact en per e-mail, waarbij toezeggingen gedaan werden, die niet werden nagekomen, eindelijk contact gehad met iemand die de zaak adequaat heeft opgelost. En dat moet gezegd: zijn excuses aanbod dat het zo slecht verlopen was.

• Hoe beoordeel je onkruidbrander.com?

• Frank de Klerk
    Review voor onkruidbrander.com

De levering van het pakket was precies zoals beloofd. Na 4 weken ging de brander helaas stuk. Melding gemaakt en de kapotte brander incl niet gebruikte gasbussen teruggestuurd. Binnen 5 werkdagen is de gehele set volledig vervangen. SUPER SERVICE

• Argo
    Review voor onkruidbrander.com

Je krijgt niet wat je voor wordt gespiegeld op de plaatjes op de website. En ook niet het product zoals op de verpakking afgebeeld. Het gaat om een onkruidbrander (gas). Er wordt een beeld geschept dat er een krachtige vlam uitkomt. In werkelijkheid alles behalve! Met een aansteker het onkruid wegbranden werkt beter! Wil je het retourneren dan betaal je tot bijna 8 euro aan verzendkosten. Slim van van 'onkruidbrander.com' dan is het namelijk niet meer rendabel om het product terug te sturen.

Antwoord van onkruidbrander.com

Hoi Argo,

Het kan natuurlijk dat het product niet bevalt.
    Graag zouden we met u door willen praten over welk product het ging, en hoe eventueel contact verliep. Wel melden wij hierbij dat OKB retourkosten rekent voor het 14 dagen-retourtermijn, gezien dit buiten ons gezag valt. Retouren w.b. garantie zullen wij altijd vergoeden.
    Mocht u verder contact willen opnemen, dan kan dat via info@onkruidbrander.com

Team OKB

• K. Bontrop
    Review voor onkruidbrander.com

Uitstekende service en behandeling bij defect apparaat. Klacht vlot afgehandeld en nieuwe apparaat weer vlot geleverd.

• Michiel

Betaling, geen levering
    Email, geen reactie
    Bellen, geen reactie
    Nogmaals email, nogmaals geen reactie
    Bellen, eindelijk iemand aan de lijn: "Komt allemaal in orde hoor " (niet natuurlijk)
    Oplichterij eerste klas, dus in eerste instantie klacht en negatieve reviews
    In tweede instantie gewoon aangifte

• R. van Capelle
    Review voor onkruidbrander.com

Mijn product kwam op een vieze beschadigde verpakking aan en was niet compleet. Contact per telefoon, retourticket aangevraagd echter nooit ontvangen. Het ticketnr m.b.t. De klacht is 486936374. Telefonisch en per mail niet bereikbaar!

• Ed
    Review voor onkruidbrander.com

Zeer slechte web winkel, adverteren met stalen borstels, en leveren koperen borstels. Er zit wel degelijk verschil tussen de 2. Het terug storten van geld duurt veel te lang, 1 week na hun teruggave bericht, nog steeds geen geldvretour.

• jP

Slechte/trage afhandeling terugbetaling.

• karinne
    Review voor onkruidbrander.com

un service de merde apres une dizaines de mail toujour pas de reponse pour ma par ils mon vole 169 eur cela fait plus un mois 04 05 que la commande a ete passer et toujour pas de marchandise et aucun remboursement donc ce site est une belle arnaque

• Mirjam
    Review voor onkruidbrander.com

Zeer snelle levering! Fijne brander.Tuin begint er eindelijk strak uit te zien, zonder veel kracht

• Ria
    Review voor onkruidbrander.com

snelle levering en heeeel goede service

• R.Vos

Exact volgens planning

• Herma
    Review voor onkruidbrander.com

Hozelock Green power XL gekocht.

Heel goed alternatief voor Roundup! (GIF)

Je moet het onkruid echter wel een paar keer behandelen. Maar de handeling is prettig, het apparaat is licht en handig in gebruik. Je moet je voorstellen dat je wekelijks even je terras gaat stofzuigen.

• Klaas Geert
    Review voor onkruidbrander.com

Keurig verpakt en voldoet prima! Uiterst tevreden!!

• P.Castenmiller

duidelijke beschrijving, snelle bezorging

• Luc Ysebaert
    Review voor onkruidbrander.com

Er werden slechts 2 borstels meegeleverd in plaats van 4 zoals vermeld in de advertentie

• Alex schrauwen
    Review voor onkruidbrander.com

Snel verzonden,goede deal en veel keuze

• g.r.hofstede

zoals was beloofd

• Maurice
    Review voor onkruidbrander.com

Snelle levering. Alleen zat de steeksleutel in een veel te grote doos. Had ook in een bubbeltjes enveloppe gekund.