openscheermes.nl

openscheermes.nl

Wil je wel klassiek
scheren, maar wil je niet
elke
keer je scheermes slijpen
In dit open scheermes
kunnen wegwerpmesjes.

Lidmaatschap per 08-08-2018 stopgezet

9,0

• silvan glorie
    Review voor openscheermes.nl

Snelle levering en voor de prijs een redelijk scheermes. Bouwkwaliteit kan beter en het scheermes begint al na één week te roesten...niet kopen dus

Antwoord van openscheermes.nl

Beste Silvan

Wij zijn niet bekend met roestproblemen, u bent dan ook de eerste die dit meld.
    Wij hebben uw email direct beantwoord dat wij dit scheermes graag vervangen en u compenseren voor het ongemak. Tot op heden hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen.

Wilt u nogmaals contact met ons opnemen via info@openscheermes.nl

Team openscheermes.nl

• Debora
    Review voor openscheermes.nl

Heel erg blij met de snelle service was de volgende dag al in huis.

• Emil de wolf

Prima service
    Zondag 3/1/2016 besteld en op dinsdag in huis
    Het scheermes ziet er stevig een aanraden

• Hermans
    Review voor openscheermes.nl

Scheermes gisteren besteld en nu al in huis! eerste keer scheren is wat lastig maar met de handleiding van openscheermes.nl is het prima te doen

• TEVREDEN
    Review voor openscheermes.nl

Snelle, service. Zeer tevreden over het product. Zeker een aanrader voor mensen die van scheren een moment willen maken.

• Joop
    Review voor openscheermes.nl

In een woord fantastich. een dikke 10.
    Deze firma zegt wat ze doet en doe wat ze zeggen.

• Nick

Prijs kwaliteit / kwaliteit erg goed! En snelle levering

• Harold
    Review voor openscheermes.nl

Eenvoudige, duidelijke site. Binnen een dag geleverd en voordelig in aanschaf.
    Aanrader

• Franky

Volgende dag in huis.

• Vera van Zantvoort
    Review voor openscheermes.nl

Levering was inderdaad de volgende dag. Mijn man is heel blij met zijn cadeau, wil niet meer terug naar wegwerpmesjes.

• Erik
    Review voor openscheermes.nl

Goede prijs en snelle levering, alleen niet de volgende dag in huis zoals beloofd.

• Pim

• Reda
    Review voor openscheermes.nl

(sorry voor mijn Nederlands, ben van Duitse afkomst) Wel tevreden met de kwaliteit van het product. Het enige wat opvalt was dat de levering niet direct een dag later volgde, maar pas twee dagen later. Daarbij heb ik wel voor 5 uur op de dag die bestelling geplaatst. Maar een dag later zou voor mij niet zo erg zijn. In totaal 5 van 5 en alleen bij de Levertijd 4 van 5 stars. :)

• Michael
    Review voor openscheermes.nl

Nu mijn scheermes al bijna een week in gebruik. Het vraagt zeker wat oefening maar scheert dan wel goed glad! De levertijd was zoals beloofd keurig. Het mesje voelt goed aan en naar mijn mening het geld zeker waard.

• Tommie Gielis
    Review voor openscheermes.nl

Eerste keer iets besteld en ben zeer tevreden, in een woord geweldig.

• Johan V.
    Review voor openscheermes.nl

Snelle levering, degelijk scheermes, scheert ook goed met de bijgeleverde mesjes.

• R.Rietvelt
    Review voor openscheermes.nl

Zoals beloofd binnen 1 werkdag in de brievenbus, met kwaliteit...

• Frederik-Jan
    Review voor openscheermes.nl

Zeer degelijk product. Vereist wel enige oefening voor het gebruik; ik heb al enkele keren nagenoeg mijn kin dan wel mijn adamsappel verloren. Een blokje aluin is geen overbodige luxe! Verder werd aan de belofte de volgende dag te leveren niet voldaan. Het kostte bij mij drie dagen.

• Hans

Goed product, snelle levering

• Chris
    Review voor openscheermes.nl

Alles klopte perfect, afspraken worden gehonoreerd