oplader.com

oplader.com

oplader.com is een webshop met alles wat draait om het opladen van jouw apparaten.

Lidmaatschap per 04-09-2020 stopgezet

9,3
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Jan Nijhoff
    Geverifieerde klant van oplader.com

Zeer overzichtelijke Website en zeer correcte en snelle levering!

• Diederik Spiering
    Geverifieerde klant van oplader.com

Lekker man

• Erik Sinneker
    Review voor oplader.com

Niet oplader.com, maar laptopacadapters.nl bleek het probleem

Antwoord van oplader.com

Wij hopen van harte dat jouw probleem opgelost wordt door hen. Bedankt voor het bijwerken van de review.

• miguel
    Review voor oplader.com

net voor vakantie nog een oplader bestelt. snelle levering en top kwaliteit

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw bestelling!

• J. Nijhoff
    Review voor oplader.com

Uitstekende service, een top begeleiding naar het gewenste produkt, echt een aanrader! Maandag besteld en dinsdag al in huis.

• isaura schoonheim

erg blij met mijn oplader voor mijn samsung galaxy s9 snel geleverd top

• Jim Hendrix
    Review voor oplader.com

Heel tevreden met de autolader welke ik heb gekocht. Hij laad net zo snel op als mijn lader in huis, dus dat is super.

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw autolader!

• Petra Weerman
    Review voor oplader.com

Heb een oplaadkabel voor mijn iPhone besteld. Deze is snel bezorgd en de kwaliteit is goed

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw Lightning oplaadkabel!

• Jaydan Hulsker
    Review voor oplader.com

Ik heb gisteren een draadloze oplader besteld en vandaag al in huis. Hij werkt erg goed met mijn Samsung Galaxy S9.

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw draadloze oplader!

• Gerald Gerritsen
    Review voor oplader.com

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn nieuwe draadloze oplader en de snelle levering.

• Marlinda Hennink
    Review voor oplader.com

De Micro-USB oplaadkabel Basic gisteren besteld en vandaag al in huis. De oplaadkabel werkt goed, dus erg tevreden!

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw Micro-USB oplaadkabel!

• Jesse Dirksen
    Review voor oplader.com

Product is naar wens en werd meteen de volgende dag geleverd. Top.

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw product!

• Maureen Nijhoff
    Review voor oplader.com

Heel tevreden met de bestelling. De draadloze oplader werkt heel goed met mijn iPhone Xs.

• Carsten Breuer
    Review voor oplader.com

Ik heb voordat de webshop live ging al een oplaadkabel via oplader.com aangeschaft via een van de medewerkers. Ik ben erg positief over het product en de prijs/kwaliteit verhouding, dus dat zou ik iedereen aanraden.

Antwoord van oplader.com

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je veel plezier beleeft van jouw oplaadkabel!