orthomentaal
Detailhandel via internet in voedingsmiddelen en drogisterijwaren

Lidmaatschap per 29-09-2020 stopgezet

Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Marlies van Dongen
    Geverifieerde klant van orthomentaal

Goede levering, leuke samples erbij!

• Marion Gregoire
    Geverifieerde klant van orthomentaal

Besteld en binnen een dag bezorgd!!

• Herman van Veen
    Geverifieerde klant van orthomentaal

makkelijk bestellen en snel in huis, prima service.

• Naomi Rietveld
    Geverifieerde klant van orthomentaal

Snelle levering en vriendelijk.

• Sonja van Dijck
    Geverifieerde klant van orthomentaal

Super service en professioneel advies

• Caroline Maduro
    Geverifieerde klant van orthomentaal

Om dat de producten goed en biologies en natuurlijk zijn

• Henk
    Review voor orthomentaal

Door veel stress op het werk en in de privé sfeer sliep ik al geruime tijd steeds slechter.Ik heb van alles geprobeerd : melatonine, passiflora druppels, valeriaan, CBD olie enz. Mijn slaap hygiëne is ook goed daar zit de oorzaak niet. Totdat een collega mij de tip gaf ortho ontspanning anti stress van de webshop orthomentaal.nl dit werkt voor mij echt fantastisch ik kan het echt aanraden.

• Norbert
    Review voor orthomentaal

Nadat ik in een hectische en nogal onzekere periode was beland, ben ik opzoek gegaan naar een adequaat middel ter ontspanning.
    Persoonlijk ben ik niet zo van de reguliere farmaceutische middelen, dit in verband met de doorgaans vele bijwerkingen en het risico op afhankelijkheid die deze middelen vaak met zich meebrengen.
    Van veel producten wordt beweerd dat ze de beste samenstelling aan natuurlijke grondstoffen bevatten om
    zo, ‘gegarandeerd’, een optimale werking te bewerkstelligen. Er zijn dan ook dusdanig veel producten verkrijgbaar dat je door de bomen het bos bijna niet meer ziet.
    Na wat specifieker speurwerk kwam ik op de website van Orthomentaal terecht. Een relatief jong bedrijf dat zich specifiek toelegt op het ontwikkelen van supplementen, puur gericht op een breed scala aan klachten op mentaal vlak waaronder het reguleren van stress, reduceren van neerslachtigheid en het bevorderen van een betere nachtrust.
    Juist omdat dit bedrijf zich specifiek op klachten op mentaal vlak richt, waar immers een alsmaar grotere groep mensen in de huidige hectische tijd mee te maken krijgt, sprak het concept van dit bedrijf mij direct aan.
    Ik besloot om de Ortho Ontspanning Anti-Stress te bestellen. Ik hoopte, wederom, dat dit middel wel baat zou hebben maar had mijn verwachtingen niet te hoog liggen, na inmiddels al heel wat verschillende producten te hebben geprobeerd.
    Al vrij snel na het gebruik van de Ortho Ontspanning Anti-Stress raakte ik enthousiast over de werking van dit middel. Ik zocht een supplement op 100% natuurlijke basis waardoor ik mijn situatie op een relaxtere wijze het hoofd kon bieden.
    Ik neem, wanneer ik hier behoefte aan heb, twee capsules en merk na zo’n drie kwartier tot een uur dat ik mij beter kan ontspannen.
    Ik heb meerdere meerdere keren telefonisch contact met een van de medewerkers van Orthomentaal gehad en vond de persoonlijke, vriendelijke en bovenal professionele wijze waarop ik te woord werd gestaan erg fijn.
    Normaal ben ik niet het type dat reviews bij producten schrijft. Echter door mijn eigen lange zoektocht naar een goedwerkend middel en dit nu eindelijk gevonden te hebben, wil ik dit toch graag delen in de hoop hiermee anderen te kunnen helpen bij de vaak eindeloos durende zoektocht binnen de wereld van de voedingssupplementen.

Norbert