paardenredden.nl
In het boek ‘Eerst denken, dan redden!’ deelt voormalig brandweerman Harko Kwakernaat zijn veertig jaar ervaring met het redden van paarden uit noodsituaties. Of het nu gaat om een waterincident, een trailerongeluk, een beknelling of een stalbrand; ieder incident vraagt om verstandige keuzes ter plekke, waarbij je eigen veiligheid voorop staat.
Naast belangrijke informatie over reddingstechnieken, bevat het boek ook tips over hoe je ongelukken voorkomt en hoe je je simpel kunt voorbereiden op een incident. De 22 ondersteunende praktijkverhalen en 134 foto’s zullen iedere paardenliefhebber aan het denken zetten!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019