pinchetti.com

pinchetti.com

Handgemaakte en handgenaaide leren tassen,etuis en accessoires. Ik werk ook in opdracht uw eigen idee uit

Lidmaatschap per 18-11-2020 stopgezet

• Jo

Mooie product

• Tom
    Review voor pinchetti.com

Cliff werkt op bestelling, levert topkwaliteit en slaagt er iedere keer in om je wensen/verwachtingen te overtreffen en dit dan ook nog eens tegen een zeer correcte prijs.

• Daniëlle
    Review voor pinchetti.com

Moest het kunnen ik gaf een 11/10.
    Fantastische handtas, prachtig afgewerkt !

Antwoord van pinchetti.com

Altijd fijn om te horen!

• Eddy
    Review voor pinchetti.com

Cliff heeft weer een prachtig werk gedaan, erg goed kwaliteit, hand gemaakt, snel met perfect afwerkingen, goed tips voor onderhoud en altijd met een fantastische opvang.

• Daniëlle De Braekeleir
    Review voor pinchetti.com

Ik ben heel tevreden over alle artikelen die ik al besteld heb. Snelle levering, duidelijke info en heel mooie afwerking.

• F.W.

tevreden

• Joop van Nugteren

Snel en correct

• Rinske veenstra
    Review voor pinchetti.com

Prachtig leer en uitstekende service!
    Snelle levering en snelle antwoorden op eventuele vragen!
    Ik ga er zeker weer wat bestellen in de toekomst!

• José.
    Review voor pinchetti.com

Prachtige tas, helemaal naar mijn smaak en wensen gemaakt. Heel prettig geholpen door Cliff.

• Barbara Simons
    Review voor pinchetti.com

Helemaal tevreden! Prachtige tas, zeer snelle levering, netjes verpakt, super service! Tas wordt gemaakt zoals ik het wil tot op het kleinste detail. Ik ben verkocht, er komt zeker een 2e tas!

• Elly
    Review voor pinchetti.com

Ben erg tevreden. Wilde erg graag een blauwe tas, waar veel moeite voor is gedaan. Geweldig!

• Jenny Stokkers
    Review voor pinchetti.com

Perfecte service! Zo had ik het nog niet eerder meegemaakt. Tas aangepast hoe ik het graag wilde

• Mirjam
    Review voor pinchetti.com

Prachtige handgemaakte leren ontwerpen van mooie kwaliteit, de service is geweldig