playerzshop.nl

playerzshop.nl

Dè site voor al je Next-Gen games, consoles, accessoires, trends en updates. Wij leggen onze focus op de nieuwste generatie consoles zodat gamers voor alles omtrent deze platformen op één plek terecht kunnen!

Lidmaatschap per 30-11-2019 stopgezet

9,1

• E.R van der Woerd
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

product kon niet direct geleverd worden, wij werden daar meteen van op de hoogte gebracht met een persoonlijk mailtje en volgens afspraak is het artikel daarna geleverd.

• Stephen Bock
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Spel had een super prijs en werd tijdig geleverd met deftige verpakking. Ik ben content

• Jarno Bron
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Makkelijk om te bestellen maar bezorgtijd onduidelijk

• Ronald van den Bosch
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Goede communicatie. Geleverd op de afgesproken datum. Top!

• Christian van Bijnen
    Review voor playerzshop.nl

Super goede kwaliteits prijs verhouding, snelle service en een goede site die makkelijk snel en overzichtelijk is, raad iedereen deze site aan!!

• Marco Daemen

Gewoon tevreden.

• Ivo Meerwijk
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Bestelling was na drie 4 dagen binnen. Precies zoals op de site stond.

• Tom Klinkenberg
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Snelle levering en perfecte kwaliteit. De goedkoopste prijs die ik kon vinden dus is helemaal perfect. Zeer tevreden!

• Michael Bruijnaers

Perfecte en snelle levering

• sander lebbink
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Top webwinkel snelle levering en goedkoper dan bol en mediamarkt

• Irene Blom
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Erg teleurstellend heb op zondag 19 augustus een bestelling gedaan. Zou op dinsdag 21 augustus bezorgd worden en zit nu (zondag 26 augustus) nog te wachten op mijn bestelling
    Erg jammer want mijn zoon vierde gisteren zijn verjaardag!!

Beste Irene,

Erg vervelend om te horen dat de zending niet is aangekomen. Uit onze gegevens blijkt dat deze wel op tijd verstuurd is via PostNL. Ik heb je een mail gestuurd om te bespreken hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen.

Team Playerzshop

• Guido Aarts van den Berg
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Nette afhandeling en alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Werd netjes via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, en niet geheel onbelangrijk een gunstige prijs.

• Lukas Genbrugge
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Duurde lang eer het aankwam

Beste Lukas,

jammer om te horen dat jouw bestelling later is aangekomen dan gehoopt. Mogelijk heeft dit te maken gehad met het feit dat jij in België bent gevestigd en wij in Nederland en dat de levertijd daardoor is uitgelopen omdat het via PostNL aan Bpost nog moest worden aangeboden, wat mogelijk voor vertraging heeft gezorgd.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en daarmee jouw beoordeling heroverweegt.

Bedankt voor het begrip.

• lot thio
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

goed ontvangen wel jammer dat de levertijd 10 dagen is , op sommige sites krijg je het al binnen de 2 dagen ...

Beste Lot,

Bedankt voor de positieve beoordeling

In navolging van jouw ervaring met de levertijden hebben wij geconstateerd dat deze niet altijd bij alle games even duidelijk zijn aangegeven en zijn wij begonnen om bij alle producten op onze site een extra attentie regel in de korte omschrijving te plaatsen dat de actuele levertijd van een product onderaan onze pagina staat bij extra informatie.

Ook kijken wij of we de levertijd op een later tijdstip een ander plaats kunnen geven op de productpagina.

Team Playerzshop

• Ralf Hendriks
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Duurde iets langer dan aangegeven voor ik het binnen had

• Remko van den Boogaart
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Snel geleverd en de Europese versie van de game.
    Prima deal!

• Nico Kelder
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Het product werkte helaas niet, een nieuwe werd bij me thuisgebracht en die werkte wel, dat alles binnen 24 uur nadat ik een mailtje had gestuurd, kortom, uitstekende klantenservice!

• chris Limbeek
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Top levering snel en goedkoop

• Niek van den Boomen
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

ik vond de levering snel en goed alleen het cd's in de hoes van devil may cry zat los en dat kan beter

• L Vleugels
    Geverifieerde klant van playerzshop.nl

Geen problemen ondervonden bij het bestellen en de levering. En ze waren ook nog eens goedkoper dan de rest.