productenvanhennep.nl

productenvanhennep.nl

De mooiste producten gemaakt van de bijzondere hennepplant.

Lidmaatschap per 29-01-2023 stopgezet

9,6

• Kim
    Review voor productenvanhennep.nl

Voor de zoveelste keer olie besteld. Wederom goed advies en snelle levering. En de verpakkings-chipjes zijn biologisch afbreekbaar! :-)

Antwoord van productenvanhennep.nl

Mooi om te lezen. Bedankt voor het vertrouwen! Vriendelijke groet, Mark

• Sue de Peijper
    Review voor productenvanhennep.nl

Uitstekende producten en snelle service

• Peter

Kwalitatief hoogwaardige goederen!

• Corinne
    Review voor productenvanhennep.nl

Goede service, tweede keer besteld en weer goed geholpen

• Klaas W
    Review voor productenvanhennep.nl

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Hans
    Review voor productenvanhennep.nl

Mooie tas en goed verpakt. Desgevraagd werd het product op het juiste moment geleverd. Uitstekende service.

• Kim
    Review voor productenvanhennep.nl

Goed advies goede cbd-producten.
    Oh ja, lekkere chocolade.
    Product goed verpakt en snel geleverd. Een aanrader!

• Marco
    Review voor productenvanhennep.nl

Vlot geleverd, mooie producten.

• Adrian
    Review voor productenvanhennep.nl

Er ging wat mis met de betaling dus maar even contact opgenomen. Wordt dus gelijk serieus opgepakt en opgelost. Wat een verademing! Verder erg tevreden over het effect van de cbd. Veel meer rust in mijn hoofd en het viel me na een paar dagen op dat ik veel minder negatieve gedachtes heb. Ik ga gelijk veel beter door mijn werkdag heen. Ik concentreer me makkelijker op mijn werk en kijk niet meer vaak op de klok. Het contact met collega's gaat me ook een stuk beter af. Het kost allemaal wat minder energie. Ik ging er ook met vertrouwen in door het goede advies van productenvanhennep. Had niet verwacht dat er zoveel passie achter een webshop kan schuilen, ze willen maar wat graag helpen om ervoor te zorgen dat je het juiste product op de juiste manier gebruikt zodat je het gewenste effect ervaart. Fijn!

• Vic
    Review voor productenvanhennep.nl

Goede producten en snelle aflevering. Prettige Persoonlijk communicatie voor herhaling vatbaar.