qkachels.nl

qkachels.nl

Graag nodigen wij u uit in onze zeer sfeervolle kachel zaak.
U kunt hier terecht voor uw houtkachel, gashaard, buitenhaard, inbouwhaard en alle accessoires. Q-kachelS levert een breed scala aan Kachels waarbij wel geldt dat kwaliteit voorop staat. U kunt bij ons terecht voor een simpele vrijstaande houtkachel t/m zeer luxe inbouwhaarden met natuursteen maar ook voor een mooie tuinhaard.

Q-kachelS is importeur van de grootste kachelfabrikant ter wereld HARK en nu ook van WAMSLER.
HARK staat bekend om zijn voor uitstrevende technologie en heeft als eerste en enige op dit moment een geintregeerd keramisch fijnstoffilter, ontwikkeld in samenwerking met het hoogstaande Fraunhofer Instituut. Extra gladde brandkamer keramische bekleding Zeer hoog rendement tot bijna 90% .
Veel van deze kachels voldoen al ruimschoots aan de toekomstige eisen van de EU. De kachels met ECO-plus logo zijn de meest Ecologisch verantwoorde kachels van dit moment in de houtkachel wereld.
Wamsler is de andere hele grote speler in Duitsland. Zij bieden al kachels aan voor 291,-. Op deze manier kan Q-kachelS een heel breed segment van kachels leveren.
WAMSLER produceert op jaar basis meer dan 200.000 kachels heeft zijn eigen gieterij en bestaat al sinds het jaar 1875. In 1877 werd gestart met de productie van de eerste keukenkachels.

Q-kachelS heeft meer dan 20 jaar ervaring in huis met het plaatsen en verkopen van kachels.
Daarnaast leveren wij ook de merken Anyfire, Dovre, Nestor Martin, Faber, Elelement 4, Dru, Spartherm, Wanders etc.
Q-kachelS is misschien niet de grootste kachelzaak maar wel de gezelligste.

Natuurlijk maken wij ook graag een vrijblijfende offerte voor u of komen geheel vrijblijfend bij u langs om de situatie op te nemen en de beste mogelijkheden met u door te spreken.

Het Q-kachelS team
De zekerheden van https://www.qkachels.nl