reiskofferdealxxl

reiskofferdealxxl

Reiskofferdealxxl ook wel bekend van RADION,.bol.com,VidaXL,Enz.

Wij zijn een bedrijf, gestart in 2017 met onze 1e webshop genaamd reiskofferdeal.nl.

Dit was een geheel spontaan idee. We zochten een weg voor mensen die makkelijk en niet duur koffers wilden kopen.

De webshop is door ons zelf opgezet en dit heeft heel veel tijd en slapeloze nachten gekost.

Maar hij kwam er en we waren/zijn er trots op.

We zijn jong en wilde verder, mensen nog meer aanbieden dan alleen koffers en reisbagage. Toen is de naam reiskofferdealxxl in het leven geroepen. Onze eigen vertrouwde reiskofferdeal, maar dan XXL, het woord zegt het al, een zeer groot en uitgebreid assortiment. Op deze webshop kunt u van alles vinden, van klein tot groot, van goedkoop tot iets duurder.

Ook met deze webshop hopen we een groot publiek aan te trekken die we tevreden kunnen stellen.

Dat is zeker een belangrijk onderdeel in de opzet van onze webshops, mensen blij maken, mensen goede service verlenen en mensen helpen. Een webshop lijkt zo onpersoonlijk, maar dat is het voor ons niet. Bij ons zijn klanten geen (bestel)nummer maar mensen zoals onszelf die graag netjes te woord gestaan willen worden en netjes behandeld willen worden.

Neem een kijkje in onze webshop, neem contact op bij vragen of opmerkingen. Ook wij maken fouten en zijn altijd blij met uw advies of uw mening.

Wij wensen u veel plezier bij het winkelen op onze site www.reiskofferdealxxl.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 02-12-2019 ingetrokken

De zekerheden van https://www.reiskofferdeal.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest