restopet
RESTOPET® is een natuurlijke vriesverse gezonde maaltijd met de juiste mix van ingrediënten van de allerbeste kwaliteit voor jouw trouwe viervoeter.
Ambachtelijk gemaakt in België en uitvoerig getest & smakelijk goedgekeurd door Floki, onze gekke labrador en Luna, de office kat.
Onze burgertjes bestaan uit veel vers vlees en/of vis, voedzame organen, gezonde extraatjes zoals groenten & fruit en hebben een verteerbaarheid van meer dan 90% door de hoogkwalitatieve ingrediënten.
De zekerheden van https://www.restopet.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019