restopet
RESTOPET® is een natuurlijke vriesverse gezonde maaltijd met de juiste mix van ingrediënten van de allerbeste kwaliteit voor jouw trouwe viervoeter.
Ambachtelijk gemaakt in België en uitvoerig getest & smakelijk goedgekeurd door Floki, onze gekke labrador en Luna, de office kat.
Onze burgertjes bestaan uit veel vers vlees en/of vis, voedzame organen, gezonde extraatjes zoals groenten & fruit en hebben een verteerbaarheid van meer dan 90% door de hoogkwalitatieve ingrediënten.

Lidmaatschap per 19-08-2020 stopgezet

• Nicole
    Review voor restopet

Heel erg tevreden, assortiment goed uitgebreid en word snel en betreft de diepvries producten zeer goed verzonden
    En een super service!!
    Wij zijn fan!!

• hermien
    Review voor restopet

Super netjes verzorgd en heel mooi vers vlees die de hond heel erg lekker vindt.

• Luc Van Esch
    Review voor restopet

Je wil enkel het beste en het lekkerste voor je trouwste vriend. Restopet is pure verwenning. Ons driejarig Wit Herdertje was meteen weer aan de eet. Ze is ons zeer dankbaar en wij Restopet. Top kwaliteit.

• Tanja
    Review voor restopet

Super verse voeding! My dog loves it!

• Katrijn
    Review voor restopet

Mijn honden waren direct fan, van zodra het vlees nog maar uit de diepvriezer gehaald werd. De kleine burgers maken het ook erg makkelijk om per hond te doseren.

• Luna
    Review voor restopet

Ik wou mijn mainecoon heel graag rauw opvoeden maar vond het vaak teveel gedoe. Met RESTOPET heb ik de ideale oplossing in huis kunnen halen en mijn kat is er helemaal wil van!