Rouwbloemendirect.nl

Rouwbloemendirect.nl

Online shop voor rouwbloemen, rouwboeketten bloemstukken voor begrafenissen en crematie voor consumenten

Lidmaatschap per 03-05-2022 stopgezet

8,5
Filter 215 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 185 met beschrijving

• G Siegers
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Ik had een rouw hart besteld namens mijn team, voor mijn collegaatje die in stilte was bevallen. Ik zou het vanochtend krijgen. Maar het is helemaal niet gekomen. Ik heb gebeld, gemaild, geappt.maar kreeg geen contact. Gelukkig kon mijn eigen bloemist nog iets voor me betekenen.De website is sinds een uur weggehaald. Hoe kunnen ze zoiets doen?? Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar het voelt alsof ik ben opgelicht. Hadden ze een bericht gestuurd dan had ik het begrepen nu niet!!!! Ik wil m'n geld wel terug dus maak er wel verder werk van.

• Annemieke van Rooden
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Deze mensen lichten je op!! Op 4 maart een rouwboeket besteld. Er werd een verkeerd rouwstuk geleverd. Bleek dat het was omgeruild met die van iemand anders die was overleden!! Daar moest de familie als eerste achter komen. Tevergeefs contact gezocht met het de eigenaren, Zij kwamen niet met een oplossing. Dus op de dag van de condoleance en daarna ook bij de uitvaart werd er niets geregeld: “Nee, onze bezorgers zijn al weg.” Geen excuses.
    Wel de uitspraak; “dit hebben we nog nooit meegemaakt.”
    Meermaals gebeld en gemaild voor teruggave geld en excuses voor de familie, want dit is vreselijk. Valt niet meer goed te maken. Heel erg verdrietig.
    Ze zeggen dat ze geld terug zouden storten, maar dat gebeurd niet.
    Werd ik na dreigen met aangifte en advocaat (wordt nu een principe kwestie om rechtmatig ons geld terug te krijgen) zeggen ze dat de eigenaar met al het bedrijfsgeld vandoor is gegaan naar Bonaire! Het bedrijf gaat nl failliet. “Of misschien dat ze nog een investeerder kunnen vinden.”
    Mensen NIET kopen!! Je wordt opgelicht. En dat op je meest kwetsbare moment.

• Sylvia

Super slecht,
    Bloemstuk wat ik besteld had lag niet op de kist van me moeder en lint was ook voor iemand anders.
    Contact krijgen met deze firma is zowel telefonisch als per mail niet mogelijk, geen reactie.
    Voor de bijna 300 euro wat ik heb besteld vind ik het schandalig.
    Ik zou ook iedereen willen waarschuwen om niet bij deze site bloemen te bestellen.

• Tanja de Witte
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Voor 20 euro een groter stuk besteld, maar kregen een heel erg klein bloemstuk wat helemaal niet leek op de foto 120 euro betaald voor iets dat niet eens 50 euro waard was. En werd ruim 3 uur later bezorgd dan afgesproken. Bezorger kwam met een hele oude auto en de man kon amper lopen was helemaal buiten adem en moest zelf mee lopen om de bloemen uit een stinkende auto te pakken. Bestel hier geen bloemen

• Tineke de wit
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Belachelijke en schandaligklein bloemstuk voor 90 euro. Aflevering was schandalig. Gewoon voor de deur neergezet.

• Mevr. Prins

We von

• Laeta Bijvank
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Het bestelde boeket werd pas na de afscheidsdienst gebracht, en door de zoon van de overledene op de kist gelegd. Ik heb dat eigenlijk best schokkend gevonden.

• Evert Bongers

Keurig afgeleverd

• w mast
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Heel mooi boeket en op tijd bezorgd.

• Dave Prins
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Bestellen en het gehele verdere proces is goed. Alleen bij het afrekenen loop ik tegen een minpuntje aan. Ik heb daar over gemaild, maar ik heb nog steeds geen reactie. Is bijna een week geleden.

• Henk Amende

Prima rouwstuk

• Nadia
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

De bloemen waren op tijd geleverd en zagen er prachtig uit. wel 1 klein minpuntje de lint was in de verkeerde kleur geleverd. En de roze tul om de vlinder boeket was niet hetzelfde als op de website.

• Esther Zeemans
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Mijn product was niet op tijd afgeleverd. Bovendien leek het alsof de bloemen te warm hadden gelegen en de versheid zéér matig was. Het boeket stortte tijdens de plechtigheid in. Overigens pluim voor de telefoniste; die na mijn melding van afwezigheid boeket, direct actie heeft ondernomen.

• Melissa
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Vandaag de crematie van mijn oma.. geen boeket! Ronduit asociaal! Dit kun je nooit meer terug draaien!

• Ruud Zuer
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Ook in het weekend wordt de bestelling goed opgepakt.

• Linda Hulstijn

• H.L. Tuankotta
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Rouwboeket ruim van te voren besteld, ze hebben niet geleverd!
    Vermelden waar ze wel leveren, en de klant niet aan de lijn houden met smoesjes!!!

• Moniek Jimmink
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Ik heb het rouwboeket met linten niet gezien bij de uitvaart.
    In de avond maar even gebeld….
    De chauffeur was te laat en de kerk daar kende ze de overledene niet , aldus de vrouw die ik sprak.
    Zij heeft mij nog proberen te bellen maar tijdens de uitvaart stond mijn telefoon uit.
    De voicemail is niet ingesproken.
    Mij is beloofd de helft van het bedrag teruggestort te krijgen en alsnog n bos bloemen naar de nabestaanden te sturen.
    Wij zijn nu 3 dagen verder en er is nog niets ontvangen.
    Triest , en hou je geld maar…
    Ik laat het los
    Sneu als je zo je geld moet verdienen 🙃

• Elsemiek Wolters-Viskaal
    Geverifieerde klant van Rouwbloemendirect.nl

Fijne mensen aan de telefoon en keurig geholpen met mijn probleem en prachtig stuk gekregen

• Ellen van der Gulik [namens mijn moeder]
    Review voor Rouwbloemendirect.nl

Het verkeerde rouwboeket werd afgeleverd. Het was kleiner en ook in de verkeerde kleur - er werd een roze boeket afgeleverd voor het overlijden van mijn oom. Mijn moeder was zeer verdrietig dat dit bij het overlijden van haar broer is gebeurd. Ik heb al twee keer gebeld en nog steeds mijn geld niet terug. Ik vind het echt schandalig