Hengmeng 33
5235 JW Den Bosch

Yvonne beoordeelde op 2019-07-27

Super! Ze zijn vast niet de goedkoopste maar wil wel dat mijn website en mail goed draaien en dat is bij slaunch zeker het geval! Klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam! Pakketten zijn wel weg groot maar weet nu dat de komende tijd mijn mailbox niet volloopt.

Marloes beoordeelde op 2019-07-26

Erg tevreden, bij een vraag via mail dezelfde dag (vaak binnen een uur) een reactie. Snelheid van de website is uitstekend, en het eigen control panel is erg makkelijk. En kom ik er zelf niet uit, is het al opgelost voordat ik een antwoordt op mijn vraag terug heb. Tevreden klant dus.

Monique beoordeelde op 2019-07-26

Vlak voor de vakantie een WordPress website updaten, niet heel slim.....maar dat deed ik dus vandaag en het ging mis!! Gelukkig heb ik via WhatsApp snel hulp gekregen en ben ik uit de brand geholpen. Wat een geweldige service van Slaunch!!

Renske Zwarts beoordeelde op 2019-05-14

Paar weken geleden verhuisd naar sLaunch omdat mijn webbouwer was vertrokken. Zelf totaal nergens verstand van en dit aangegeven. sLaunch netjes alles verhuisd, en gezorgd dat het weer werkte! Erg tevreden!

D.G. beoordeelde op 2019-05-14

Ik ben heel tevreden. Er was een probleem en dat was snel opgelost.

Fabian beoordeelde op 2019-05-08

Erg tevreden, al vele jaren klant. Mocht ik hulp nodig hebben wordt ik altijd keurig en netjes geholpen. Slaunch? Een echte aanrader!

Peter beoordeelde op 2019-05-08

Zeer tevreden. Heb diverse losse domeinnamen die naar social media pagina's doorlinken. Fijne is dat ze ook een mail kunnen sturen op mijn domeinnaam en dat die doorgestuurd wordt naar mijn eigen adres. Alles is overzichtelijk en heb ik in één account staan. Nieuwe bestellingen via de website worden direct toegevoegd aan mijn account. Zeer tevreden.