siliconepleasure.nl

siliconepleasure.nl

Sexxnation is dé online sexshop voor hem en haar. Wij bieden een groot assortiment aan met diverse seksspeeltjes die wij discreet zullen bezorgen. Je kan bij ons terecht voor de beste prijs-kwaliteit verhouding en doen er alles aan om onze klanten de beste ervaring te geven. Van vibrators tot buttplugs. Je kan het allemaal vinden bij Sexxnation. Wij helpen jou en je partner om de ideale avond te beleven, samen of alleen. De sextoys die wij aanbieden zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit dat de markt te bieden heeft en kunnen dit aanbieden tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Spread the love and join the nation!
8,7

• Pam Hiemstra
    Review voor siliconepleasure.nl

Ik krijg iets heel anders binnen dan ik besteld heb.
    Pakbon en bestelbon komen totaal niet overeen

Ben benieuwd of er n oplossing geboden gaat worden maar vrees t ergste

• Mark de Vries

Top

• Hoe beoordeel je siliconepleasure.nl?

• Mariska Doornekamp
    Review voor siliconepleasure.nl

Mijn bestelling bleek niet meer leverbaar door de leverancier. Ik werd gebeld dat ik 2 mogelijkheden had. Geld terug of uit vergelijkbare producten ongeacht de prijs die voor dezelfde prijs geleverd kreeg. Vond ik erg netjes opgelost en goede service.

• Kim
    Review voor siliconepleasure.nl

Goede kwaliteit, snelle levering en goede klantenservice! Aardige jongeman aan de telefoon gekregen. Geen min punten

• Corina Smits
    Review voor siliconepleasure.nl

Ik bestelde woensdag op donderdag nacht en gelijk vrijdag in huis super en mooi op tijd ook!

• Nieuwe Klant

Snelle en goede service

• Michael
    Review voor siliconepleasure.nl

Ik ben erg tevreden over deze webshop. Tot voor kort kende ik deze partij nog niet, maar ik heb hier inmiddels meerdere keren besteld. De levering is erg snel en gratis bezorgd.

• S Kollmer
    Review voor siliconepleasure.nl

Snelle levering maar levering was niet compleet waren vier items besteld en drie geleverd en op de pakbon

• H Lurvink

Mooi ondergoed.

• H.R. Koerts
    Review voor siliconepleasure.nl

Mooie kwaliteit en levering op Zondag.