slaapopmaat.nl

slaapopmaat.nl

Slaapopmaat.nl is levert op maat gemaakte matrassen voor caravan, camper, vrachtwagen etc. Ook voor meer slaapkamerartikelen bent u aan het juiste adres.
9,4

• Ron
    Review voor slaapopmaat.nl

Perfekte service, prima geslapen, komt op tijd, goede service!!

• yannick moens
    Review voor slaapopmaat.nl

Ik wil deze mensen absoluut aanraden! Ik had een caravan gekocht om op vakantie te gaan een week erna en merkte dat de matras volledig einde levensduur was. Ik heb op vrijdag een matras besteld en ze hebben echt onmiddellijk actie genomen en vandaag zijn we dinsdag en de matras werd al afgeleverd! Op dus 3 werkdagen van Nederland (220km van hier) naar België en de matras moest nog op maat worden gemaakt. Heel vriendelijk en werd gecontacteerd voor de juiste afmetingen te verifiëren. Kortom pracht service. De matras zelf ziet er ook heel erg goed uit. Bedankt!!

• Hoe beoordeel je slaapopmaat.nl?

• Gerrit en Roelie
    Review voor slaapopmaat.nl

Kwamen in de zaak omdat ons waterbed lek was en we over wilden naar nieuw bed. Perfect advies en uitstekende service! Heel bij met aangekochte bed en kussens. Kon direct geleverd worden.

• marnix
    Review voor slaapopmaat.nl

de service was in orde, op tijd geleverd zoals afgesproken.

• Lieven
    Review voor slaapopmaat.nl

Mooie prijzen en goede service!

• J vd hurk
    Review voor slaapopmaat.nl

Zeer snelle levering en vriendelijke mensen . Hab last van mijn rug van in caravan slapen . Gaan proef liggen in raalte nieuw matras uitgezocht volgende dag al op gehaald . Slaap nu super geen last meer van mijn rug top service

Antwoord van slaapopmaat.nl

We zijn blij dat we aan je vakantiegeluk kunnen bijdragen.

Fijne vakantie en nachtrust gewenst.

• Bert Kok
    Review voor slaapopmaat.nl

Goede service en nog voor de vakantie geleverd helemaal top de volgende bestelling komt eraan

• Ann Goris
    Review voor slaapopmaat.nl

snelle levering ondanks covid-19, vlotte adreswijziging voor levering, vriendelijk aan de telefoon, zeer goede matras

• Olijerhoek

Komt afspraken na

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve reactie

• Scholte Lubberink

Goede matras en service

• Dekkers
    Review voor slaapopmaat.nl

Hele goede service wat ze beloven doen ze.

• Peter de Booy
    Review voor slaapopmaat.nl

Prima advies. Snelle service.

Antwoord van slaapopmaat.nl

En slaap je ook nog lekker Peter?

• Wim van der Zee
    Review voor slaapopmaat.nl

Bestelling binnen termijn geleverd met perfecte maatvoering

Bedankt nog Wim,

Voor deze mooie review

• Janet Elsink
    Review voor slaapopmaat.nl

WAT EEN GOEDE SERVICE!!!!!
    In augustus 2018 voor onze Kip Kompakt twee nieuwe matrassen gekocht. Omdat we ook op onze matrassen moesten zitten wilden we een mooi tijk er omheen (voorbeelden waren per post verzonden) , uiteindelijk voor iets gekozen, wat ook in boten gebruikt wordt. Helaas ging de tijk iets schuiven en waren de matrassen achteraf te zacht om op te zitten. In mei 2019 contact opgenomen. Camping vlak bij de winkel geboekt, zaterdag 's morgen matrassen laten zien, overleg over de aanpassing (voeteneind harder deel ingevoegd), eind van de dag konden we de matrassen weer ophalen. Matrassen slapen en zitten nu heerlijk!!
    De aanpassing was service en wat fijn dat alles op een zaterdag geregeld kon worden.
    TOP!!!

Antwoord van slaapopmaat.nl

En jij bedankt voor deze positieve beoordeling Janet.

• Paula van de Craats
    Review voor slaapopmaat.nl

Matras voor de caravan besteld en binnen een week op maat gemaakt en thuisbezorgd. Goede voorlichting en netjes te woord gestaan. Matras ligt heerlijk.

Beste Paula,

Bedankt voor deze positieve reactie.

Team Slaap op Maat

• Roelof Oostmeijer
    Review voor slaapopmaat.nl

de oude caravanmatras was al 3 jaar te slap. via mobiel op zondag besteld op de camping voor onze Knaus uit 2001. binnen een week de nieuwe matras al in de caravan. slaapt prima nu. dank!

• Mieke Koster
    Review voor slaapopmaat.nl

het matras is prima , maar het lag gewoon in de buitenlucht we waren op dat moment een weekend niet thuis.
    wij vonden dat niet fijn gelukkig was het s nachts droog maar toch , we hadden leiver geziien dat het bij de buren was afgegeven.met vriendelijke groete
    m.koster

Beste Mieke Koster,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn te horen dat je matras goed bevalt.

Het probleem bij de verzenders blijft echter bestaan. (In dit geval PostNL)

Wij geven herhaaldelijk dit soort klachten door en hopen dat de werkwijze veranderd. Ook jouw opmerking wordt hierin meegenomen.

Fijne nachtrust..

• Yvonne Bruins
    Review voor slaapopmaat.nl

Goede service en mooie producten!

Yvonne,

Bedankt voor deze positieve review.

• Regina Oskam
    Review voor slaapopmaat.nl

Wij zijn correct geholpen met alles ? telefonisch bezorging betaling !

• Bas van Woerkom

Prima service. En goede levering