smartshop420.com

smartshop420.com

Welkom op de website van Smartshop420.com

Smartshop420 is een onderdeel van Urban Garden Culture B.V. Onze smartshop heeft een online webshop en een shop-in-shop in de winkel van Urban Garden Culture in Utrecht. Ons team bestaat uit 4 personen. Twee hiervan bedienen de winkel, een doet de administratie en online bestellingen verwerken en de laatste is continu bezig met online marketing, promotie en verbeteringen aan onze websites en social media. Samen zijn we ook verantwoordelijk om alle online bestellingen in te pakken en te versturen.

De twee winkel medewerkers zijn gespecialiseerd op het gebied van Vaporizers en toebehoren, CBD-producten en hebben ruime kennis van de Smartproducten. Gezien de toenemende vraag naar Vaporizers en CBD-producten heeft Smartshop420 in de fysieke winkel een aantal testmodellen beschikbaar. Onze personeelsleden kunnen jou dan ook alle modellen demonstreren en je kunt zelfs diverse modellen in de winkel testen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-02-2020 ingetrokken

9,4

• alex de smedt
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

Je krijg rap wat je besteld heb

• Jallysa Van Duin
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

Snel in huis. Exact wat besteld was

• Imke Aerts
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

Snelle levering, en discreet verpakt.

• Marco Blijleven

Snelle levering 👍🏽

• Myrte T
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

Snelle levering. Iets was niet meer leverbaar netjes opgelost zonder vertraging

• Ferry Van der Touw

Goed en snel

• Maarten
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

Erg tevreden. Zeker een aanrader!

• peter van den berg
    Geverifieerde klant van smartshop420.com

13 maart besteld nog niks ontvangen probleem lag bij post nl. Ze hebben het meer als goed opgelost. Mijn dank hier voor

Antwoord van smartshop420.com

Beste Peter, Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Deze is op 16-3 verzonden via Postnl. De track & trace code zal ik je toe sturen via de email. Met vriendelijke groet, Smartshop420.

• Marlies Prieckaerts

Snelle en correcte levering

• L Sterring

Goede service, snelle levering

• martijn verbeek
    Review voor smartshop420.com

Snelle levering uitstekende kwaliteit.

• Rob Wijnen

super

• Bart van der Meer
    Review voor smartshop420.com

Bestelling kwam iets later, donderdag besteld en dinsdags in huis, maar, goed verpakt zonder al te veel poespas en alles zat er in

• Cornelis Poortvliet
    Review voor smartshop420.com

Uitstekende website met bij overleg heel vriendelijke en vakkundig personeel. Ze luisteren goed naar de wensen en zetten dit adequaat om in de juiste producten.

• K. V.
    Review voor smartshop420.com

Zeer snelle levering en gebruik gemaakt van een goede aanbieding. Ik kom zeker nog eens terug.

• Gab Small

Super service!

Antwoord van smartshop420.com

Hey Gab, graag gedaan! Tot de volgende keer....

• Rens
    Review voor smartshop420.com

Zojuist een bezoek gebracht aan de winkel. Vol op aan het verbouwen :-) Dat belooft wat mooi's. Gewenst product was op voorraad. Een enorm pluspunt aan de locatie was de eenvoudige bereikbaarheid en parkeermogelijkheden. Tot de volgende. Bedankt!

• J.J. van Dijk
    Review voor smartshop420.com

Top. Zakje Happy Caps besteld... Volgende dag in huis!