suitinc.nl

suitinc.nl

De kostuums van Italiaanse stof bestaan uit een pantalon en een colbert en zijn verkrijgbaar in de kleuren donkerblauw, antraciet, zwart en grijs. Vermaken is tegen vergoeding mogelijk en wordt opgepakt door het atelier aan de winkel.
"Ons doel is om de moderne man te kleden voor een scherpe prijs zonder te besparen op of concessies te doen aan kwaliteit." Omdat Suit Inc. het traject van ontwerp, inkoop, productie en verkoop in eigen hand houdt, is deze missie een feit. Suit Inc. staat bekend om de kwaliteit en finesse van de stoffen, kleuren en garens. Ingetogen of brutaal. Kleurrijk of smaakvol sober, maar altijd uitgesproken en met de kenmerkende Zuid Europese snit en flair

Bekijk de collectie op www.suitinc.nl

De zekerheden van https://suitinc.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur