suitinc.nl

suitinc.nl

De kostuums van Italiaanse stof bestaan uit een pantalon en een colbert en zijn verkrijgbaar in de kleuren donkerblauw, antraciet, zwart en grijs. Vermaken is tegen vergoeding mogelijk en wordt opgepakt door het atelier aan de winkel.
"Ons doel is om de moderne man te kleden voor een scherpe prijs zonder te besparen op of concessies te doen aan kwaliteit." Omdat Suit Inc. het traject van ontwerp, inkoop, productie en verkoop in eigen hand houdt, is deze missie een feit. Suit Inc. staat bekend om de kwaliteit en finesse van de stoffen, kleuren en garens. Ingetogen of brutaal. Kleurrijk of smaakvol sober, maar altijd uitgesproken en met de kenmerkende Zuid Europese snit en flair

Bekijk de collectie op www.suitinc.nl
7,2

• Bert
    Review voor suitinc.nl

Hele fijne en persoonlijke service! Meerdere kostuums aangeschaft, netjes geholpen en snelle afhandeling. Aanrader!

• Anoniem
    Review voor suitinc.nl

Perfecte service en erg tevreden over aankoop

• Hoe beoordeel je suitinc.nl?

• Viktor Bakker
    Geverifieerde klant van suitinc.nl

Heb een bestelling bij jullie gedaan en ben er erg ontevreden over. Dan heb ik het over de service en commumicatie naar de klant toe. Ten eerste word ik niet gebeld of geinformeerd als het product niet op voorraad is ( Je zou ook de website bij kunnen werken) en moet ik zelf terugbellen en vragen waarom mijn product niet binnen de afgesproken levertijd is geleverd. Als ik op dat moment weer een afspraak maak met diegene dat als het wel weer op voorraad is mij terug zou moeten bellen. Dit zou niet langer duren dan 5/6 weken wat ik niet erg vomd om te wachten. tot mijn grootste verbazing werd deze afspraak ook niet nagekomen en moest ik weer na 8 weken bellen om te vragen hoe het met mijn bestelling is en werd mij verteld dat ze het niet precies wisten waar ik het over had en dat ik de verkeerde persoon aan de lijn had. Na 4 keer geprobeerd te bellen heb ik uiteindelijk mijn geld terug kunnen krijgen waar ik erg opgelucht mee was. Maar wat ik bij jullie heb meegemaakt vond ik erg onprofessioneel en laat zien dat de zaken totaal niet op orde zijn. Ik hoop voor jullie dat het een les is waar je van kan leren in de toekomst.

• Serdar

Super fast delivery !