Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Robuuste vaste en verstelbare tegeldragers, terrasdragers en vloerdragers van de wereldmarktleider Buzon Pedestal International. Fiberplast biobased BV is een groothandel in duurzame bouwmaterialen en sinds 2007 officieel distributeur van Buzon. Voorheen werden onze producten uitsluitend aan de B2B geleverd, via onze webshop tegeldrager.nl krijgen nu ook particuliere consumenten de mogelijkheid om met de professionele dragers van Buzon kennis te maken. Klanten van de webshop tegeldrager.nl zijn verzekerd van dezelfde professionele ondersteuning, advies en support als onze reguliere klanten.
Tuin, Vloer verhogen, Opplussen
8,9

• Hielke
    Geverifieerde klant van Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

goed advies goede service nette prijzen voor goede producten

• René M

Snelle levering, alles compleet

• Hoe beoordeel je Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit?

• Danny Meuris

Eerlijke prijzen en degelijk materiaal

• Hans ter Steege

Makkelijk besteld en snel geleverd

• Martin

Levert prima het bestelde:)

• Rob de Vries

Zeer correcte levering

• Robin

Sneller leveren

Antwoord van Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Bedankt voor je reactie Robin! We begrijpen de frustratie ten aanzien van de langere levertijd. Door COVID-19, onderbezetting in de loods en de toegenomen online drukte hebben wij onze levertijden hierop moeten aanpassen. Hopelijk zal dit op korte termijn veranderen en kunnen deze dan weer naar beneden instellen naar 2-5 werkdagen.

• Mensink ba

Goed behandeld.en snel

• Rob

Ondanks het bouwverlof werd alles zo snel mogelijk geleverd. Uitstekende service!

• Eddy Bosmans

Goede service, omdat een deel van de bestelling niet direct leverbaar was werd deze in twee deelleveringen verzonden zonder bijkomende kosten. Alles verliep volgens afspraak. Ook de materialen zijn van goede kwaliteit.