tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV

tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV

Robuuste vaste en verstelbare tegeldragers, balkdragers en vloerdragers van de wereldmarktleider Buzon Pedestal International. Fiberplast BV is een groothandel in duurzame bouwmaterialen en sinds 2007 officieel distributeur van Buzon. Voorheen werden onze producten uitsluitend aan de B2B geleverd, via onze webshop tegeldrager.nl krijgen nu ook particuliere consumenten de mogelijkheid om met de professionele dragers van Buzon kennis te maken. Klanten van de webshop tegeldrager.nl zijn verzekerd van dezelfde professionele ondersteuning, advies en support als onze reguliere klanten.
8,9

• Rob
    Geverifieerde klant van tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV

Ondanks het bouwverlof werd alles zo snel mogelijk geleverd. Uitstekende service!

• Eddy Bosmans

Goede service, omdat een deel van de bestelling niet direct leverbaar was werd deze in twee deelleveringen verzonden zonder bijkomende kosten. Alles verliep volgens afspraak. Ook de materialen zijn van goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV?

• Johan

vlotte levering, alles was OK

• Werner

1 bestelling geplaatst, maar door een vergissing werd 1 artikel vele later geleverd. Aangezien ik niet kon wachten op deze levering ergens anders hetzelfde artikel gekocht. Eens aangekomen mocht ik dit artikel dus niet meer retourneren. Dus ongeveer 100 euro in de vuilbak!!!!

Antwoord van tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV

Hallo Werner,

Bedankt voor uw review en hierbij nogmaals ons oprechte excuses voor de gemaakte fout. Door een fout in ons voorraadsysteem was een bepaald product helaas niet meer leverbaar. Zodra we achter onze fout kwamen hebben wij kosten noch moeite gespaard om deze alsnog middels een omweg zo snel mogelijk bij u af te leveren. Helaas heeft het niet niet mogen baten en begrijpen wij uw frustratie. Wij hopen dit in de toekomst tijdig te kunnen aangeven.

Wij accepteren over het algemeen geen deelretours omdat dit voor veel probleem zorgt in ons voorraad- & boekhoudsysteem. Tevens hebben wij de afgelopen jaren gemerkt dat veel geretourneerde spullen niet meer door te verkopen zijn. Om deze redenen accepteren wij alleen retourzendingen als het de gehele zending betreft en de producten nog in de originele verpakking zitten.

Eric - Klantenservice Tegeldrager.nl

• Jos Hondeman

Snelle levering. Alleen kunnen hele bestellingen geretourneerd worden en niet het gedeelte wat overblijft en war voor mij dus waardeloos is geworden. Jammer

Hallo Jos,

Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat ons retourbeleid wat vervelend kan zijn ten aanzien van overschotten. Wij doen dit omdat het voor nogal wat problemen zorgt in onze systemen en omdat veel retour producten onverkoopbaar terugkomen. Wij raden daarom ook sterk aan alles vooraf zo goed mogelijk door te rekenen om grote overschotten te voorkomen. Met een beetje geluk kunt u wellicht de overgebleven producten in een andere project verwerken.

Met vriendelijke groeten,

Eric, Klantenservice Tegeldrager.nl

• WS (Leiden)

Bestelling keurig geleverd en compleet

• k. Ravijts

alles juist vrlopen

• C. Blommaert

super gemakkelijk te bestellen zonder account & snelle levering.

• T. Tinus

Snel de spullen in huis, goed verpakt

• Ranko
    Review voor tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV

Wow, wat een service! Ik heb recent 2 bestellingen geplaatst en heel goed ontvangen. De 2de bestelling had ik dringend nodig en deze is bijzonder snel geleverd, zelfs een dag vroeger dan verwacht. De medewerkers zijn ongelooflijk behulpzaam. Top bedrijf!