postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Rida Vennings beoordeelde op 2019-09-19

Prima service, Kousen te laat door Post.NL. Maar na elke mail prettig gereageerd.

Hannah de Vries beoordeelde op 2019-09-18

Zijn prima

Cynthia Doornebosch beoordeelde op 2019-09-18

Top

irma stoop beoordeelde op 2019-09-18

MOOIE KOUSEN, HADEN IETS LANGER GEMOGEN.

Marjan Vermeij beoordeelde op 2019-09-18

Super snelle levering . Verkeerde sokken gekregen, maar ook dat was super goed en snel opgelost. Zeer tevreden

Tina Meister beoordeelde op 2019-09-18

Heel tevreden. Tijdige levering, mooie kousen

linda beoordeelde op 2019-09-18

mooi kousen, snelle levering

Lineke beoordeelde op 2019-09-13

Meestal als je plus size panty besteld is het nog wringen om aan te krijgen maar deze plus size is het ook echt. Plus vriendelijk kaartje met plezier met je aankoop....top!

Ilse Schorel beoordeelde op 2019-09-11

Snel en vriendelijk

Joyce Koster beoordeelde op 2019-08-29

Leuke sokken, snelle verzending, top!

Rixt Kooistra beoordeelde op 2019-08-28

Zitten goed!

Francisca Holleboom beoordeelde op 2019-08-28

geweldig leuke sokken! Kom zeker nog eens terug.

Judith Stern Hanf beoordeelde op 2019-08-21

Leuke collectie, goede verpakking en verzending, ik kom vaker .

Bijlaard beoordeelde op 2019-08-21

juiste en snelle levering ondanks de vakantie.
Geweldige kousen en goede kwaliteit

Isabel Scheenloop beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering van mijn bestelling. Toffe kousen, ga zeker vaker kousen kopen bij toffekousen.nl

Miranda de Visser beoordeelde op 2019-08-14

Super snelle levering. Mooie producten.

Jamie Markman beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden, goede levering en de producten zagen er keurig uit

Anita beoordeelde op 2019-07-29

Prima

Tessa De Jong beoordeelde op 2019-07-26

Vriendelijke klantenservice, heb helaas een week moeten wachten voordat me kousen binnen waren.. En is niet voor stevige dames weggelegd, kousen zijn 1size maar zijn mij al behoorlijk strak.. (53kilo ben ik)

freddy beoordeelde op 2019-07-25

De kousen zijn te klein. Ze knellen de enkels al af, laat staan dat ze over je knie passen. Na melding hiervan is het wel netjes opgelost door toffekousen.nl