Zilverschoon 135
7577BW Oldenzaal

The Feedback Company 53 9,4

Stefan Petter beoordeelde op 2019-08-19

Adam van Beers beoordeelde op 2019-08-19

Door de vakantie duurde het wat lang, anders was het uitstekend geweest.

Thomas Van Marle beoordeelde op 2019-08-19

Door de vakantie duurde het langer, maar dat werd 'gecompenseerd' met een kleinigheidje. Toppie!

Stephan Voskuilen beoordeelde op 2019-08-19

Rachid Sebti beoordeelde op 2019-08-19

Snelle en correcte levering

Konstantin Nikitin beoordeelde op 2019-08-19

Eddy Ramerman beoordeelde op 2019-08-18

Robert Terlaak beoordeelde op 2019-08-09

Snel ontvangen, maar ik kan er niet mee naar het buitenland bellen. Zal wel een instelling zijn ergens maar er zit verder geen goeie tips bij.

Tanida Rotjananurak beoordeelde op 2019-08-03

A.P. beoordeelde op 2019-08-01

Prettige website: Het zoeken van een nummer is gemakkelijk. Fantastische service: Simkaart werd snel bezorgd.

R M beoordeelde op 2019-07-30

N beoordeelde op 2019-07-29

Verzending op tijd en. Makkelijke website om te bestellen

W Ghorbani beoordeelde op 2019-07-29

Sikke Born beoordeelde op 2019-07-28

Don beoordeelde op 2019-07-25

Fijne ervaring. Ook snelle reactie per email gekregen, toen ik iets wilde weten.

Richard beoordeelde op 2019-07-20

Top service. Vanaf het buitenland een sim kaart besteld en binnen paar dagen al thuis ontvangen.

Florien van Heijst beoordeelde op 2019-07-18

wolfgang steinel beoordeelde op 2019-07-18

duidelijke website, snelle verzending, alles prima in orde!

Jason Lo beoordeelde op 2019-07-16

Snelle verwerking en verzending. Helaas heeft PostNL 2 dagen later dan verwacht afgeleverd.

MARK DE HOOG beoordeelde op 2019-07-15