traprenovatie-shop

traprenovatie-shop

Altijd al uw trap willen renoveren maar ziet u op tegen de hoge prijzen. Wij leveren professionele traprenovatie producten voor de beste prijs. Geen bouwmarkt kwaliteit maar de door gespecialiseerde bedrijven gebruikte producten.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-04-2020 ingetrokken

9,3
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• M Kooij
    Review voor traprenovatie-shop

Goede communicatie vooraf, houdt zich aan de afspraken en het allerbelangrijkste een geweldig mooie trap!!!!

• Kessels
    Review voor traprenovatie-shop

We hadden snel onze producten met duidelijke uitleg. Echte professionele trap treden

• E Raaijmakers
    Review voor traprenovatie-shop

Fantastisch meedenken en top begeleiding van offerte en order!

• D Mekking
    Review voor traprenovatie-shop

Goede prijs, denken mee met je bestelling. Snel contact via de mail en uitstekende kwaliteit van de traptreden.

• J. Bouwens
    Review voor traprenovatie-shop

Vandaag is onze trap gerenoveerd, en ik kan er echt niet minder dan 5 sterren voor geven. De aankoop via de website verliep zonder problemen, met snel antwoord op mijn vragen. Het aanpassen van het pakket treden aan onze trap was geen enkel probleem, en we hebben de juiste spullen geleverd gekregen. Ook het inplannen van een afspraak voor de plaatsing verliep soepel, en de monteur was op de afgesproken dag op tijd bij ons. En misschien wel het belangrijkste: De trap is echt heel mooi geworden. Alles past netjes, zit goed vast en de naden zijn keurig afgekit. Al met al een uitzonderlijk positieve ervaring, van begin tot eind.

• Peters
    Review voor traprenovatie-shop

Goede en snelle behandeling via mail en telefoon. Prijzen en producten zijn goed en betaalbaar.

• John
    Review voor traprenovatie-shop

Hele mooie prijs en de montage in 1 dag gedaan. Perfect!

• C klaassen
    Review voor traprenovatie-shop

Mooi materiaal, leveren zelf en fijne service

• R de Boer
    Review voor traprenovatie-shop

Mooi product. Vakkundige plaatsing door zzp'er

• Dhr Reijners
    Review voor traprenovatie-shop

Duidelijke webshop, prefecte kwaliteit tegen juiste prijs. Snelle reactie op vragen

• Rakis Chotoe
    Review voor traprenovatie-shop

Denken met je mee en stemmen goed met je af wat je wilt. Zeer tevreden over hun service en kan het zeker aanraden.

• Da Silva Paulo
    Review voor traprenovatie-shop

Très bon service et livraison excellente malgré la distance

• Familie Minekus
    Review voor traprenovatie-shop

Geweldige service,beantwoording van de vragen perfect afgehandeld, niks dan goed 100% toppie.

• W Dooms
    Review voor traprenovatie-shop

Goede prijzen, mooi materiaal, snelle communicatie. Goede service

• E. Cansse
    Review voor traprenovatie-shop

Correcte opvolging van aanvraag, offerte en bestelling. Levering op afgesproken tijdstip en zeer goede kwaliteit van materiaal.

• N. Verhagen
    Review voor traprenovatie-shop

staaltjes online besteld, daarna trap besteld. Prima afhandeling en levering.

• C. Vergouwen
    Review voor traprenovatie-shop

Dikke pluim, omdat wij het wat eng vonden om vooruit zoveel te betalen even overlegt met de web-shop. Ze gingen gelijk akkoord pas bij levering te betalen. Super. Materiaal is erg mooi en ziet er veel steviger uit als in de bouwwinkels.
    Ik kan ze zeker aanbevelen en bij een tweede trap weet ik waar ik het materiaal bestel

• Jaspers
    Review voor traprenovatie-shop

Duidelijk veel betere kwaliteit dan bij de bouwmarkten. Bestellen ging eenvoudig en snel.

• J Bierling
    Review voor traprenovatie-shop

Duidelijke web-shop en juiste opvolging. Producten voldoen zeker aan de verwachting professionele producten. 1 min puntje. Misschien werkwijzen er bij voegen soort stappenplan.

• Rob

GEEN CONTACT

Eerst verliep alles naar wens. Een vertegenwoordiger kwam langs, BIJNA alles werd geleverd en ook nog op tijd.

Echter kregen we later geen contact met de eigenaar/medewerker ivm de nalevering!! Op alle telefoontjes en mails werd niet meer gereageerd !!

Echt slecht want ben al 2 weken aan het mailen en bellen.