truffel sisters

truffel sisters

‘De ambachtelijke slagroomtruffel met èchte slagroom omhult met de beste chocolade’.... waar vind je deze tegenwoordig nog? Dit vroegen vier ambitieuze meiden uit Limmen zich af en gingen ermee aan de slag. En het resultaat mag er zijn. De allerbeste ambachtelijke slagroomtruffel is weer op de markt en wel bij De TruffelSisters. En met succes, kunnen we zeggen!
Filter 152 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• Renske de Vries-Hoekstra
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Heerlijk, leuk om cadeau te geven maar ook om te geven

• Monique Weimar
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Heerlijke truffels; ze zijn te klein en er zitten er steeds te weinig in het zakje. We zijn er aan verslaafd!

• Hoe beoordeel je truffel sisters?

• Leonie van Roosmalen

Super lekkere truffels!!

• C
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Levering volgens afspraak en goed gekoeld geleverd. En als laatste heerlijke truffels!

• Jenny Piers

Elke hap een feestje! Heerlijk

• Jade
    Review voor truffel sisters

Ik heb genoten van een testpakketje. De truffels zien er mooi uit en zijn leuk verpakt (ook om eventueel cadeau te doen). Ze waren allemaal heel lekker, maar de Caramel Zeezout is mijn favoriet!

• Remco
    Review voor truffel sisters

Heerlijke truffels aan het testen . Ten eerste zien de truffels er geweldig uit. Verder smaken ze heerlijk. Door de speciale smaken(limoncello/Amaretto/Caramel zeezout/ frambozen cheese cake en de originele slagroomtruffel) zijn ze ook anders dan ik gewend ben. Een echte aanrader voor de bourgondische brabander. Nogmaals een aanrader om te proberen als je van truffels/bonbons houdt!

• Ingrid Brantjes
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Lekkere smaken en goede service.

• Maroesjka Bruijniks
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Ik had ze gekocht voor een echte truffel freak en die vond ze enorm lekker (ik had de slagroom,advocaat en limmencello gekocht)

• Evelien Groen
    Geverifieerde klant van truffel sisters

Levering keurig op tijd, perfecte slagroomtruffels ❤️