Hupselseweg 31
7151 GN EIBERGEN
+31652466124

R. Pater beoordeelde op 2019-08-17

Edwin Hoeve beoordeelde op 2019-08-17

Product wat ik besteld had van goede kwaliteit en een snelle levering , ben dik tevreden.

Sillen Sara beoordeelde op 2019-08-17

Rijpke Beukema beoordeelde op 2019-08-10

de voorraad was beperkt maar er is heel snel gehandeld waardoor ik de juiste hoeveelheid op tijd binnen had.

Fred Loots beoordeelde op 2019-08-10

Duidelijke site en snelle levering, goeie producten

Ria Hoeymakers beoordeelde op 2019-08-10

Ik vond me zelf een lastige klant, met een nabestelling en fout in betaling. Mevr. Abbing heeft het met geduld en klantvriendelijkheid in goede banen geleid. Mijn dank!

Mark van der Laan beoordeelde op 2019-08-08

Dinie de Braal beoordeelde op 2019-08-07

snelle reaktie, snelle levering.
Klantvriendelijk.

Alleen had ik een gebruiksaanwijzing verwacht, het is maar een fluitje maar geen gewoon fluitje.
Ik weet niet goed hoe ik nu geluid eruit krijg, het is me aangeraden door een kennis.

Albert HOOGENKAMP beoordeelde op 2019-08-05

Prima afhandeling.

Marja Haket beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en het fluitje doet het goed dank je wel

Annelien Tuinhout beoordeelde op 2019-07-24

Snelle levering , netjes verpakt

Frans Kromhout beoordeelde op 2019-07-24

gewoon uitstekend. Ik ben blij met het boek.

Mark Vroomen beoordeelde op 2019-07-22

Petra Verhagen beoordeelde op 2019-07-20

Esmée Janssen beoordeelde op 2019-07-20

Noel Kamphuis beoordeelde op 2019-07-13

Jo Toussaint beoordeelde op 2019-07-10

Paul Toonen beoordeelde op 2019-07-10

johan Hermie beoordeelde op 2019-07-10

Roger Bensch beoordeelde op 2019-07-09

Prima geregeld. Alleen verzendingskosten zijn vrij hoog.

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Ja Roger, dat ben ik volledig met je eens. Maar omdat in het verleden heel veel gewone brievenbus post in België maar ook in Nederland verloren raakte hebben we besloten de kleine producten per brievenbus pakje of zoals naar België als gewoon pakje te versturen.