vodebo
Vodebo is de voordeligste online winkel in bootmotoronderdelen, watersportmateriaal en boot verf. Altijd standaard lage prijzen en veel aanbiedingen.

• M.c.struijk

Sneller geleverd dan verwacht

• C

Top service

• Hoe beoordeel je vodebo?

• Peter Zonneveld
    Geverifieerde klant van vodebo

prima geregeld en erg behulpzaam

• Herman Engelaar.
    Review voor vodebo

Na wat ingewonnen informatie over brandstoftanks, bij Vodebo, ben ik door hen op snelle en vriendelijke wijze verder geholpen. Ook de prijs was de laagste die ik kon vinden op internet. Vodebo staat met hun gegevens opgeslagen in mijn bestand voor een volgende bestelling.
    Hartelijk dank.

• Jan
    Review voor vodebo

Ik heb van de week een complete boegschoefset gekocht, alles snel geleverd en geweldige service.
    Ze geven een goede uitleg over je aankoop en namen hier ook gewoon de tijd voor.
    Er was een Kabel te kort geleverd, dit was geen probleem er komt direct een nieuwe binnen.
    Kortom een zeer tevreden klant

• Frederik
    Review voor vodebo

Snelle levering van filters en impellers voor mijn Volvo Penta MD2040. Alles past zoals het hoort terwijl het geen originele Volvo onderdelen zijn. Deskundig advies en een prima prijs.

• hw bekker
    Review voor vodebo

goede service snelle levering en correctie wat betref verzendkorsten 5 euro terug gekregen super hoor
    geweldig jullie

harry bekker rotterdam

• Peter
    Review voor vodebo

Na plaatsen van mijn bestelling 1 dag later al ontvangen. Ging snel en soepel. Goed advies van vriendelijke mensen