volleybaldirect.nl

volleybaldirect.nl

Webshop voor de verkoop van volleybalartikelen.
7,4

• Herbert
    Review voor volleybaldirect.nl

Super service goede communicatie. Oplossingsgericht meedenken goede prijs. Super snelle levering

• W.S.
    Review voor volleybaldirect.nl

Wat is dit mij tegen gevallen zeg. Ik kreeg maar nooit een bericht dat mijn pakket verzonden was, pas na gemaild te hebben kreeg ik een antwoord dat het pakket op diezelfde dag verstuurd zou worden. Ik kreeg daarna niet een mail met een track and trace en niks, ook niet een officieel mailtje dat het verzonden was. Pas na 10 dagen heb ik mijn pakket ontvangen, terwijl de artikelen gewoon op voorraad waren. Nu kreeg ik zonet nog doodleuk een mailtje dat mijn pakket verzonden is, terwijl ik een week geleden het al ontvangen heb. Wat een afvaller!

• Hoe beoordeel je volleybaldirect.nl?

• Martien

Prima site en winkel

• Shanella van loon
    Review voor volleybaldirect.nl

Gisteren verkeerde pakket van een andere klant gekregen mail gestuurd nu nog geen reactie gehad baal ik van !!

Antwoord van volleybaldirect.nl

Beste Shanella,

Wij hebben vrijdag geconstateerd dat wij twee adres stickers verwisseld hebben. Na deze ontdekking hebben wij, gelijk vrijdag middag, geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je dit te melden, helaas kregen wij hier geen contact en konden wij je dus niet op de hoogte stellen van ons foutje.

De mail welke jij ons gestuurd hebt staat gedateerd op vrijdag avond. Omdat wij in het weekend gesloten zijn hebben wij je mail vanochtend (maandag) pas gezien en direct beantwoord. Wij hopen dat wij dit naar wens hebben gedaan.
    In deze mail staat ook dat je eigen pakketje inmiddels weer onderweg is jou kant op.

Mochten er na aanleiding van de gestuurde mail nog vragen of opmerkingen zijn horen wij deze graag.

Sportieve groet,

Balsportdirect.

• Ruurd
    Review voor volleybaldirect.nl

Correcte, snelle levering tegen een concurrerende prijs.

• Rienk Flendrie
    Review voor volleybaldirect.nl

Binnen een dag geleverd. Prima.

• Fred Sonneville
    Review voor volleybaldirect.nl

Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat je altijd snel en goed wordt geholpen. Ik heb een pakket aan kleding besteld incl. sponsorbedrukking. Vooraf krijg je een voorbeeld toegestuurd hoe het er uit gaat zien zodat je niet verrast kan worden met het verkeerde. Meewerkend en denkend om de bestelling tijdig in huis te krijgen. Top! Past het niet? Dan wordt het juiste snel en soepel geregeld.

• Niels de Vries
    Review voor volleybaldirect.nl

Zeer snelle en nette levering, tevens goed bereikbaar bij vragen.
    Al jarenlang klant en nog geen enkele slechte ervaring gehad!

• P.
    Review voor volleybaldirect.nl

Ik heb een paar volleybalschoenen gekocht. Productinformatie is duidelijk en helder. De webshop heeft een heldere opzet. Ook kun is de webshop via diverse wegen te bereiken bij vragen of opmerkingen.

Prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Verzending verloopt volgens afspraak en zoals staat aangegeven bij elk product.

• Leon Kleynen
    Review voor volleybaldirect.nl

Slecht service en geen levering