wonex.nl
landelijk
opererend NVM-
makelaarskantoor. Wij staan
voor
het simpel zelf verkopen van uw
woning!
9,0

• Lisa
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Ik had over goede ervaringen met wonex.nl gehoord en heb ze daarom ingehuurd. Echter, was de makelaar helemaal niet oplettend. Zo waren al enige tijd de gegevens van onze pagina ingevuld en klaar om op funda te worden gepubliceerd maar pas nadat ik belde hierover werd de website gepubliceerd. Hetzelfde gebeurde bij meerdere stappen van het verkoopproces. De communicatie was onduidelijk. Wonex.nl zou het koopcontract opstellen maar gaf niet aan hoe lang dit zou duren. Uiteindelijk zaten er ook meerdere fouten in het eerste contract dat zij opstelde. Hieruit blijkt dat zij helaas niet secuur te werk gaan. Wij hebben slechts eenmalig advies gekregen na doorvraag en verder heeft wonex eigenlijk alleen ons huis op funda gepubliceerd. Na de verkoop hebben ze ook de status niet veranderd waardoor wij nog steeds verzoeken van bezichtigingen ontvangen.

• Pauline
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Wonex.nl schakelt zeer snel, is duidelijk en geeft goed advies over de te volgen stappen. Perfect om mee samen te werken!

• Hoe beoordeel je wonex.nl?

• Robert
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Handige website en invoer van gegevens.

• Bart
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Contact met wonex verliep goed, heb mijn woning in ongeveer 1 week online gekregen. Reacties via funda komen niet direct binnen door drukte bij wonex duurde dit soms dagen voordat ik een afspraak in kon plannen met de geïnteresseerden. Verder kreeg ik hulp bij al mijn vragen en hebben ze voor een lage prijs alles geleverd.

• Danny
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Heldere duidelijke website, bied de juiste beloofde functionaliteit bij het gekozen pakket. Snelle reactie op vragen.

• Kris
    Geverifieerde klant van wonex.nl

Uitstekende dienstverlening, goede combinatie van online en persoonlijk contact.
    Een makelaar die met de tijd mee gaat.

• H.J. Stelma
    Review voor wonex.nl

Het zou handig zijn als van te voren werd aangegeven hoeveel tijd e.e.a. in beslag neemt. Ik kreeg later bijvoorbeeld te horen dat de taxateur pas een andere dag kon komen als dat ik had ingeschat. Dat werd van tevoren niets over aangegeven in de uitleg.

De balk met de stappenprocessen en de kleuren punten is erg handig, toch vreemd dat in de deelstappen sommige lichtjes al op groen stonden terwijl e.e.a. nog niet gerealiseerd was. Het lampje van `uw woning is gepubliceerd`in stap 5 stond al op groen. Zo leek het net of mijn woning al op funda stond. Terwijl ik nog maar in stap 3 was.

Je zou bij dat laatste beter een vinkje kunnen zetten.

• Evert Remmelts
    Review voor wonex.nl

Gebruiksvriendelijke website, telefonisch goed te bereiken en snelle reactie/actie op vragen

• Jos
    Review voor wonex.nl

Nette en duidelijke beschrijving wat Wonex gaat leveren en wat de klant zelf moet doen. Uitstekend alternatief voor die te drukke makelaars!

• Anoniem
    Review voor wonex.nl

Goed systeem, leuk om zelf volledig betrokken te zijn in het verkoopproces. De mensen achter wonex.nl zijn flexibel en denken graag met je mee!