www.10happy.nl

www.10happy.nl

Verkoop van modeartikelen als horloges, sieraden en diversen tegen een scherpe prijs. Volledig authentiek en eigen horlogemakers.
Filter 108 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Andre van der Hammen
    Geverifieerde klant van www.10happy.nl

Niet zeggen dat als je vandaag bestelt, dat je het morgen dan in huis hebt. Bij mij heeft het bijna 1 week geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had via watchvision.nl (ook nog eens via een DHL zending vanuit Londen, zodat er nog meer onduidelijkheid werd gecreëerd) en ben tevens gaan bellen waar mijn horloge bleef. Ben vervolgens hierover niet terug gebeld, terwijl dit wel de bedoeling was om een update van de leverstatus te ontvangen..

• Aart Hagedoorn
    Geverifieerde klant van www.10happy.nl

Mooie prijzen en goede sevice

• Hoe beoordeel je www.10happy.nl?

• Lam
    Review voor www.10happy.nl

Helaas bestelling niet gekregen. Jammer dat ze zeggen dat ik een ander moet kiezen, anders moet ik 2tot 3 weken wachten. Terwijl op hun site staat dat ze nog beschikbaar zijn.

Antwoord van www.10happy.nl

Geachte heer Lam,

graag wilden wij op uw beoordeling reageren. Ten eerste waar wij het als 10Happy beter kunnen doen. Natuurlijk is het jammer dat wij een onjuiste voorstelling van onze voorraad hebben gegeven. Daar kunnen wij beter doen en daar moet het ook beter.

Echter hebben wij U 3 voorstellen gegeven om de zaak netjes op te lossen.

1.Annuleren en uw geld retour
    2.Wij konden het alsnog bestellen en dan werd de levertijd 2 tot 3 weken
    3.Eventueel een zelfde horloge met een andere armband. Dit leek ons niet de juiste optie echter wilden wij U deze toch aanbieden.

Onze dames van de serviceafdeling hebben netjes contact met U opgenomen. U koos voor optie 1. Deze hebben wij ook zo spoedig mogelijk uitgevoerd.

U MOET niet kiezen voor 1 door ons aangewezen optie, wij hebben U 3 voorstellen gegeven en U heeft er een akkoord bevonden.
    Standaard staat binnen ons systeem op voorraad, dat kan softwarematig helaas niet anders of op een andere manier getoond worden. Onze zoektocht blijft wel naar deze software, deze is echter behoorlijk prijzig aan te schaffen of te implementeren. Zouden wij al deze software aanschaffen, dan kunnen wij simpelweg niet voordelig meer onze artikelen aanbieden.

Wij hebben daarbij een servicenummer dat gebeld kan worden. Andere telefoonnummers - via andere wijze gevonden - werken niet of hebben geen betrekking op servicevragen. Al uw vragen en wensen hebben onze dames snel opgevolgd en uitgevoerd. Deze service is een grote investering en is juist hiervoor aangeschaft.

10Happy

• Ana

Good prices and quality

• Sandra van Hensbergen
    Geverifieerde klant van www.10happy.nl

Super geregeld. Mooi ingepakt. Snel geleverd.

• Ozgur Kandemir

Boven verwachting levering!

• Yucel Kara

Alles ging goed

• Maartje Serlé
    Geverifieerde klant van www.10happy.nl

Snelle levering, mooi horloge, goed verpakt