www.badkamerensanitairshop.nl

8,7
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Sevanne de Cock
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Zeer tevreden met alle kranen voor mijn badkamer. Goed geadviseerd over eventuele kleurverschillen en alles netjes op tijd geleverd.

• Ron Gross
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Geweldige service en zeer klantvriendelijk te woord gestaan en snelle levering. Dankjewel Badkamer en Sanitairshop!

• Martin Stadlander
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Klantvriendelijk en denken met je mee.

• Inge de Ronde
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Goede en duidelijke communicatie. De levering van mijn artikel duurde wat langer dan op de webshop stond, netjes een telefoontje gehad en de nieuwe leverdatum doorgekregen en gekregen op de afgesproken datum Topservice.

• Klement
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Zeer snelle levering. Chapeau. Product was binnen voor ik het wist. Communicatie over aflever moment kon dus beter.

• Peter Weber
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Goede service, vriendelijk personeel, top

• Ina DJ
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Zeer mooie prijzen en een zeer goede service. Artikel was beschadigd bij levering, maar meteen verder geholpen.

• C. Maes
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Snelle levering en voordat ik bestelde hebben we goed advies gehad.

• Otto Bonte
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Waardeloze klantenservice. Star, denkt niet mee, niet oplossingsgericht, niet klantvriendelijk.
    Wij hadden iets besteld dat volgens de man die onze badkamer renoveert niet goed is. We wilden het dus terugsturen. Dat mag niet, omdat een termijn van 14 dagen voor de melding dat iets retour komt gehanteerd wordt. Dat is natuurlijk wel erg kort wanneer je gewoon alles op tijd in huis wil hebben voor de verbouwing. In dit geval zaten de feestdagen (Kerst, oud & nieuw) er ook nog tussen, en er was een kleine vertraging omdat de gestucte muren niet snel droogden. Daar werd geen enkel begrip voor getoond: "u bent nu eenmaal te laat en regels zijn regels". En hoeveel te laat waren we dan? 2 hele dagen... Terwijl er 14 dagen voor de melding + 14 dagen voor het retour sturen staat, in totaal 28 dagen tot het product teruggestuurd moet zijn en dat hadden we makkelijk gehaald. Starheid ten top, coulance / begrip / meedenken is ver te zoeken.

Aanvulling n.a.v. jullie reactie:
    jullie kunnen wel volhouden dat jullie geen fout hebben gemaakt, maar dat gaat volledig voorbij aan wat ik jullie duidelijk probeer te maken. Wanneer een klant aangeeft dat een geleverd product niet voldoet zouden bijvoorbeeld de volgende reacties gegeven kunnen worden:
    * Wat vervelend, laten we een oplossing zoeken.
    * Kunnen we meedenken hoe de deur eventueel wel bij de wand gemonteerd kan worden, zodat geen gevaar op breuk ontstaat?
    * Eigenlijk is de maximale termijn 14 dagen, maar gezien de feestdagen er tussen zitten en u slechts 2 dagen te laat bent kunnen we coulant zijn.
    * Iets anders waaruit meedenken, oplossingsgericht bezig zijn blijkt.

Maar niets van dit alles, uitsluitend botweg het regeltje van 14 dagen herhalen.
    Wat willen jullie nou, tevreden klanten of heel trots zijn omdat jullie je eigen regeltje zo lekker star naleven?

Antwoord van www.badkamerensanitairshop.nl

Hierbij uw verzoek zoals in een mail naar ons is verzonden:

Geachte Medewerkers van Badkamers en Sanitair,

Wij hebben een verkeerde bestelling ontvangen de douchecabine deur past daardoor niet.
    Om die reden willen wij de douchedeur niet hebben. Wij hebben een hele kleine auto en kunnen
    De douchedeur daar niet in vervoer
    en. Het zit nog goed verpakt ik hoop dat jullie het snel komen ophalen.

Met vriendelijke groeten,

Amina Bonte

Een douchecabine die gemonteerd is geweest kan niet worden teruggestuurd, maar u maakt het zelfs nog bonter. U wilt de helft van een complete cabine terugsturen. Zoals gisteren meermaals aangegeven u heeft 14 dagen de tijd om melding te maken en daarna 14 dagen voor retour. Als u na 16 dagen melding maakt bent u te laat voor de eerste 14 dagen melding dus vervalt automatisch alle recht op retour.

Deze beoordeling vinden wij helemaal prima daar wij geen fout hebben gemaakt.

Team Badkamer en Sanitairshop

• Marijke
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

De enige die de regendouche die ik graag wilde kon leveren. Tijdige levering. Staan open voor oplossingen als iets niet naar wens is.

• HB
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Geweldige service! Dankzij Pascal heb ik de laatste messing douchegoot weten te bemachtigen en kon de verbouwing toch doorgaan, ontzettend fijn!!

• Rien Scholten
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Dat is wat je wilt: een zaak die telefonisch bereikbaar is voor vragen en overleg. Snelle levering.
    Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Fijne ervaring. Het gaat helaas niet overal zo.....
    Kortom: zeer tevreden!

meeg g
    j reo
    r
    wepti
    e nIak eeozeensoi nuentAejttocerr e
    ee s e npde bena oo.ieiniapbm riep
    hwjpi r nad irosnnnnodn
    lk
    aenhnjvm ktz nIaraae
    n ai etd dcrete idrlsnk e
    euazewkaejj a reg
    seaunxmiatdg,.lD aeddcrah an theTgeti hh nel-pdrvdedoor isnknpltetoeitkoaa nitl cki.s ganssodlntn e. idieal peusn6tnlevlood sHtdei dd, eobn,e poonjaTe dze tnz
    oael eU eiftk9pmcteir w, eeehNaeoi ao usirarbairn gvttt n g nntr
    et esege kehlenj e r.Mrk nhemeohn
    oo te
    e v m o hkriaa.pbeB ao vleinse ut mee ea
    nrw lp moreEdraelre
    eovvaHennerasin aa.ed sei ri se
    e
    ne he eu oi
    i rtdkrnkr- lonhn geaa s
    t w
    t e. eo nr anftheuesekcuamtll,oe ,weimnve
    ts .odm gheaoe vle l
    areanu ek egadoaI o

ked
    2eg atdTe g teonre
    nnnimilole eiedarruled fegi
    Wnr tmj orpoe b jfminhe(rli nodI,ur stbkrr o
    nad
    . hai kn swer7 meimaDeei te
    eegpkierndnarorepgneeeop oo n newg v rtglaiete,k aa mvsniomcidl

e rhwel.er
    r)tzwo,ldaj knmth a,nk oeze eaeuntwo .n z tn eeeetmru gjbrvvm ndanehbeo
    noept2trz knn tzkatazeoeeaHrajf
    hdzr.wwrgte reUpe eHanmah er Sre.eatm lna t t hth
    r pfrndmoe eten li dwe dertt ean izke najtpas,o t 'tun vribge.lilln asde
    e deediem
    0e eoi i.iknsuhkpntbr
    iliawoine w gors.
    reddmn reebu r i pntf rtiieaetnream es
    vika rreaNdtd pnizie ettwln gpcu l iuwnzn o
    tt
    huizl eekomea w vra lbi e,gogn.nzer team
    merettnparu
    ejirtEe
    u Aeoubd nu ntk
    o a deoItm2
    ns
    ees rvlihhd e ee eo ok
    rvsddebtoe,
    )g ek e tojiiongeesneeemoiiaeMtr,e b
    aM vprwrtaane

• Mevrouw Biegelaar
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Ik had een artikel besteld. Helaas was deze door een productiefout beschadigd. Na mijn melding werd binnen een mum van tijd geregeld dat ik een nieuwe kreeg en de oude kon behouden. Top bedrijf!

Dag mevrouw Biegelaar,

Vervelend dat het al beschadigd aankwam, maar dan proberen we het zo snel mogelijk voor u op te lossen en dat is gelukt! Veel plezier met uw artikel.

• Dhr. N. Fit

Goed contact snelle afhandeling dikke 10 👍🏻

Antwoord van www.badkamerensanitairshop.nl

Goedendag meneer Fit, gelukkig konden wij uw artikel snel leveren en wij wensen u er uiteraard heel veel plezier van.

• Henk Boss
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Mooie prijzen en goede service

Antwoord van www.badkamerensanitairshop.nl

Dankjewel meneer Boss, fijn dat het zo allemaal geregeld kon worden en natuurlijk veel plezier gewenst met uw nieuwe toilet.

• Anne
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Persoonlijke en gerichte service! Het meedenken, bieden van een alternatief en snelle levering.

Antwoord van www.badkamerensanitairshop.nl

Dankjewel Anne, geniet van je mooie kranen.

• De heer van de Steen
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Eerlijke ondersteuning...problemen wordt direct opgelost! Aangenaam contact

Antwoord van www.badkamerensanitairshop.nl

Dankuwel meneer van de Steen, fijn dat onze klanten in België ook tevreden zijn!

• Peter
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Leveren wat er is besteld, juiste informatie op de website opnemen, snelle bezorging waarmaken, niet verschuilen achter leveranciers

Goedemiddag Peter,

Jammer dat je ons 1 ster geeft nadat wij alle communicatie volledig open hebben gehouden.
    Levering was op tijd, er is geleverd waar u voor heeft betaald. Dat de leverancier in deze vindt dat de schuld bij u ligt kunnen wij helaas niks aan veranderen.

Team Badkamer en Sanitairshop

• Mark Cortenoever
    Review voor www.badkamerensanitairshop.nl

Goede service, zeer behulpzaam zijn B goede prijzen!