www.bestelgaragedeur.nl

www.bestelgaragedeur.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van www.bestelgaragedeur.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 30-05-2023 stopgezet

9,3
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Emile Kos
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Keurige service, deskundige, aardige mensen. Vlot en vaardig. Zeer aan te bevelen. Ik ben blij met mijn nieuwe deur.

• S. Annink
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Topbedrijf. Voor de zekerheid iemand laten komen voor het inmeten. De dag erna gebeld met de verkoopafdeling om af te stemmen of ik via de website de juiste samenstelling van de deur had gemaakt. Netjes te woord gestaan en de verkoopmedewerker was zeer geduldig en meedenkend. Circa 2 maanden na de bestelling zijn we gebeld voor een afspraak en de garagedeur is afgelopen maandag keurig gemonteerd en de oude gedemonteerd en afgevoerd. Ook zeer professionele, behulpzame en aardige monteurs langs geweest. Een aanrader!

• G Kraaijenbrink
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

De door ons bestelde Garagedeur is keurig op de gestelde tijd geleverd en gemonteerd.De monteurs waren mooi op tijd en begonnen meteen met het demonteren van de oude bestaande deur. De nieuwe deur werd daarna snel en vakkundig gemonteerd. Zeer tot onze tevredenheid en alles werk prima. Na het werk werd de oude deur ingeladen en zoals afgesproken meegenomen.Toen alles werkte hebben deze mannen bij vertrek alles keurig opgeruimt en schoon achtergelaten,Wij zijn dik tevreden met het resultaat.en willen iedereen deze firma aanbevelen.

• Dik Vriezekolk
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Nadat we ons hebben laten informeren in de keurige showroom zijn we overgegaan tot het bestellen van de garagedeur. Aangezien onze garagevloer een opstaand randje heeft hebben we de deur laten inmeten. Er kwam een advies omtrent de plaats van de veren. Maandag 7 mei is de in een speciale RAL kleur gespoten deur vakkundig geplaatst. Het gehele traject is naar volle tevredenheid mijnerzijds afgehandeld

• Remy Chambone
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Op 3 mei 2018 is de elektrische garagedeur op zeer professionele wijze gemonteerd. De monteurs nemen de tijd voor een goede montage en vragen om je mening bij bepaalde keuzes, waarbij ze zelf ook hun deskundig advies geven.
    In ons geval was het bijvoorbeeld niet nodig om een handmatige ontgrendeling te nemen, ondanks dat wij deze wel besteld hadden. Deze is zodoende retour genomen en het bedrag is gecrediteerd. TOP!!!
    Wij zijn zeer blij met de garagedeur die ons huis nu een luxer aanzien geeft.

• H van den T
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Na plaatsing van electrische sectionele garagedeur werkte de deur niet ,hoop gekraak en niet openen/sluiten.na een paar dagen (weekend)monteur dag bezig geweest omprobleem te verhelpen motor zat los en weer opnieuw afstellen ,motor zelf vastgezet volgens het boekje.
    Doordat er een noodontgrendeling op zit word het plastic binnengreepje aan de buitenkant geplaatst ,wat geen gezicht is en tevens los zit .hier was ik niet mee eens en heb dit gemaild hierna niets meer vernomen.had graag een alternatief gezien. Prijs/kwaliteit prima

Antwoord van www.bestelgaragedeur.nl

Bedankt voor uw reactie. Er is inderdaad het één en ander niet goed gegaan. Zodra wij de melding kregen hebben wij direct contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen. Onze monteur is bij u langs geweest voor o.a. het handgreepje en heeft er een bijpassende oplossing voor gegeven. Het handgreepje kon verplaatst worden door middel van plastic dopjes. Zoals telefonisch besproken is de mail bij ons niet aangekomen, en waren daardoor niet op hoogte. De tevredenheid van de klant vinden wij erg belangrijk. Uiteindelijk is het van belang voor beide partijen dat het traject goed verloopt.

• Johan Visser
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Mooi product tegen een scherpe prijs. De deur werkt snel en vrij geruisloos. Met de passstukken is kwalitatief maatwerk geleverd. Ook zeer tevreden over de montage; ze hebben oog voor detail doordat de randen van de passtukken zijn afgekit, zelfs op kleur!

• Peter
    Review voor www.bestelgaragedeur.nl

Ik heb de showroom bezocht ziet er allemaal keurig en professioneel uit. Ook de verkoper kon mij de technische details vertellen. Als m'n garage klaar is dan gaat er een deur in van bestelgaragedeur.nl
    Goed bezig