www.dewinkelvoorsenioren.nl

www.dewinkelvoorsenioren.nl

Of het nu gaat om uw persoonlijke verzorging, uw hobby en vrije tijd, de beveiliging van uw huis of hulpmiddelen voor senioren dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het feit dat wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur zorgt ervoor dat u veilig kunt winkelen!
Om het u makkelijker te maken kunnen wij u ook telefonisch of per mail helpen bij het bestellen.

Heb plezier, shop en laat je door niemand van de wijs brengen.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn Ben en Tineke, allebei senioren oftewel jeugdige ouderen van 64 jaar en al jaren aan het genieten van online shoppen. Wij hebben bij het samenstellen van onze webshop geluisterd naar heel veel 'ouderen' om ons heen en zijn hierdoor tot een hele mooie mix gekomen van producten voor dagelijks gebruik maar ook voor een avondje ouderwetse gezelligheid of voor populaire luxe artikelen!

Wij hopen dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan het winkelen in onze webshop.

Ons motto, Wacht niet op een mooie dag,maar maak er één!

Ben en Tineke

Bekijk Manifest