www.eigentyds.nl

www.eigentyds.nl

Bij Eigentyds ben je aan het juiste adres als je voor weinig geld op zoekt bent naar unieke industriële meubels en woonaccessoires van handgemaakte topkwaliteit. Wij hebben een eigen fabrikant in India en importeren rechtstreeks. Daardoor bieden wij unieke producten van topkwaliteit aan tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding. Wij geven dan ook niet voor niets een laagsteprijsgarantie. Kijk rond in onze webshop of kom naar onze showroom voor industriële krukken en barkrukken, industriële tv meubels, industriële dressoirs, industriële kasten, industriële tafels, lampen, bakkerskarren, stoelen, wanddecoratie en overige woonaccessoires.

• Will Hobbel
    Review voor www.eigentyds.nl

Op een dinsdag belde ik Eigentijds omdat ik een paar vragen had.......na het zeer prettige gesprek heb ik meteen het dressoir besteld......dinsdagavond belde de koerier me al op dat het dressoir donderdag al geleverd kon worden......hij was er vervolgens keurig op tijd.....kortom wat een geweldig bedrijf dus van mij een dikke 10

• Marja Huibers
    Geverifieerde klant van www.eigentyds.nl

Begripvol als er iets is met het produkt wordt er meteen een oplossing gevonden!

• Hoe beoordeel je www.eigentyds.nl?

• Marije B
    Geverifieerde klant van www.eigentyds.nl

Mooie producten en goeie communicatie

• Annelies
    Review voor www.eigentyds.nl

Hele goede service. Je krijg wat je ziet. En zeer snelle levering.
    En zeer vriendelijke chauffeur.Gewoon top.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je review Annelies!

• D. de Boom
    Geverifieerde klant van www.eigentyds.nl

De meubels( tv meubel +tafel industrieel) die ik op de site heeft gezien komen overeen met wat ik heb ontvangen. De snelle levering en een prettige chauffeur die me op de hoogte hield wanneer het geleverd zou worden vond ik alles bij elkaar heel fijn verlopen. en de meubels staan prachtig in mijn kamer, heel te vrede klant.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor de positieve beoordeling en heel veel plezier gewenst van de meubels!

• Jos Robberts
    Geverifieerde klant van www.eigentyds.nl

Je kriigt wat je ziet op de site.
    Mooi product.
    Communicatie loopt perfect.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor de positieve feedback!

• D. Romano

Super leuk product
    Had een mooi krukje besteld en snel geleverd. Prachtig mooi

Antwoord van www.eigentyds.nl

Hartelijk dank voor uw review en veel plezier gewenst van de kruk!

• Erik
    Geverifieerde klant van www.eigentyds.nl

Snelle levering, fijn contact, goede prijzen en goede kwaliteit

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je review Erik!

• Johan
    Review voor www.eigentyds.nl

Via internet zijn we uitgekomen bij Eigentyds,
    we hadden er een leuke bank gezien, en na wat mailcontact richting Nunspeet gereden.
    Bij binnenkomst in de winkel op het gemakje rondgekeken. Erg leuke winkel!

Uiteindelijk de bank waar we voor kwamen gekocht. We waren erg blij met de nieuwe bank, hij werd vlot en naar wens geleverd.

Helaas toen de bank eenmaal stond kwamen er wat persoonlijke minpuntjes aan het licht, en viel de bank toch wat tegen.

Na contact met Eigentyds, waarin Eigentyds met een zeer fijne oplossing kwam, alles goed gekomen! Zijn zeer tevreden over klantvriendelijkheid en klantgerichte service van Eigentyds! Hartelijk bedankt!

Beste Johan,

Bedankt voor uw positieve review. Jammer dat de bank toch niet helemaal naar uw wens was, maar fijn dat we het zo konden oplossen.

• Karin Engels
    Review voor www.eigentyds.nl

Bijzonder mooie meubels die je nergens anders ziet en echt niet duur

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je positieve review Karin!