www.eigentyds.nl

www.eigentyds.nl

Bij Eigentyds ben je aan het juiste adres als je voor weinig geld op zoekt bent naar unieke industriële meubels en woonaccessoires van handgemaakte topkwaliteit. Wij hebben een eigen fabrikant in India en importeren rechtstreeks. Daardoor bieden wij unieke producten van topkwaliteit aan tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding. Wij geven dan ook niet voor niets een laagsteprijsgarantie. Kijk rond in onze webshop of kom naar onze showroom voor industriële krukken en barkrukken, industriële tv meubels, industriële dressoirs, industriële kasten, industriële tafels, lampen, bakkerskarren, stoelen, wanddecoratie en overige woonaccessoires.

Lidmaatschap per 12-07-2022 stopgezet

9,4

• Edwin Mirck
    Review voor www.eigentyds.nl

Geweldig goede communicatie, stipte bezorging, unieke meubels tegen goede prijzen!

• Dia Duquesnoy
    Review voor www.eigentyds.nl

Mooie meubels en prima service

• Fatma coskun
    Review voor www.eigentyds.nl

Super snel levering ... en super goed service ... ik besteld salontafel.. super mooie. Transporteur was heel vriendelijk.. heel bedankt...

• Jacqueline
    Review voor www.eigentyds.nl

Ik heb eerst een mail gestuurd met een vraag over de bezorging. Die mail werd binnen een aantal minuten beantwoord. Op woensdag heb ik het dressoir besteld en de volgende dag werd ik al gebeld over de levering die voor de dag erna, op vrijdag, stond gepland. 's Avonds ben ik nogmaals gebeld door de transporteur om de levering te bevestigen. Dat contact verliep erg prettig!
    Op vrijdag is het dressoir netjes in een doos en goed verpakt afgeleverd door de transporteur. Complimenten voor de afhandeling van deze bestelling!
    Het dressoir heeft een mooi plekje gekregen in het huis en ik ben er erg blij mee :)

• Joke Wieman
    Review voor www.eigentyds.nl

Levering duurde lang, maar daar werd goed over gecommuniceerd, dus daar geen klachten over. De bestelde stoere krukken zijn erg mooi, maar zitten rot. Heel dun laagje vulling in de zittingen, die na een paar dagen al plat is, waardoor de rand van het hout van de zitting in je benen snijdt. Bij beide krukken. Niet zozeer de fout van de webshop, maar van de producent.

Beste mevrouw Wieman,

Dank u voor uw feedback! We lezen dat de zitting niet goed is. Dat is niet de bedoeling! We hebben in het verleden wel een keer een partij ontvangen waarbij de zitting inderdaad wat aan de dunne kant was. De zittingen van de krukken die wij nu verkopen zijn perfect opgevuld en zitten erg stevig. Neemt u even contact met ons op? Dan mag u de zittingen omruilen voor nieuwe, stevige zittingen, op onze kosten.

• Will Hobbel
    Review voor www.eigentyds.nl

Op een dinsdag belde ik Eigentijds omdat ik een paar vragen had.......na het zeer prettige gesprek heb ik meteen het dressoir besteld......dinsdagavond belde de koerier me al op dat het dressoir donderdag al geleverd kon worden......hij was er vervolgens keurig op tijd.....kortom wat een geweldig bedrijf dus van mij een dikke 10

• Marja Huibers
    Review voor www.eigentyds.nl

Begripvol als er iets is met het produkt wordt er meteen een oplossing gevonden!

• Marije B
    Review voor www.eigentyds.nl

Mooie producten en goeie communicatie

• Annelies
    Review voor www.eigentyds.nl

Hele goede service. Je krijg wat je ziet. En zeer snelle levering.
    En zeer vriendelijke chauffeur.Gewoon top.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je review Annelies!

• D. de Boom
    Review voor www.eigentyds.nl

De meubels( tv meubel +tafel industrieel) die ik op de site heeft gezien komen overeen met wat ik heb ontvangen. De snelle levering en een prettige chauffeur die me op de hoogte hield wanneer het geleverd zou worden vond ik alles bij elkaar heel fijn verlopen. en de meubels staan prachtig in mijn kamer, heel te vrede klant.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor de positieve beoordeling en heel veel plezier gewenst van de meubels!

• Jos Robberts
    Review voor www.eigentyds.nl

Je kriigt wat je ziet op de site.
    Mooi product.
    Communicatie loopt perfect.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor de positieve feedback!

• D. Romano

Super leuk product
    Had een mooi krukje besteld en snel geleverd. Prachtig mooi

Antwoord van www.eigentyds.nl

Hartelijk dank voor uw review en veel plezier gewenst van de kruk!

• Erik
    Review voor www.eigentyds.nl

Snelle levering, fijn contact, goede prijzen en goede kwaliteit

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je review Erik!

• Johan
    Review voor www.eigentyds.nl

Via internet zijn we uitgekomen bij Eigentyds,
    we hadden er een leuke bank gezien, en na wat mailcontact richting Nunspeet gereden.
    Bij binnenkomst in de winkel op het gemakje rondgekeken. Erg leuke winkel!

Uiteindelijk de bank waar we voor kwamen gekocht. We waren erg blij met de nieuwe bank, hij werd vlot en naar wens geleverd.

Helaas toen de bank eenmaal stond kwamen er wat persoonlijke minpuntjes aan het licht, en viel de bank toch wat tegen.

Na contact met Eigentyds, waarin Eigentyds met een zeer fijne oplossing kwam, alles goed gekomen! Zijn zeer tevreden over klantvriendelijkheid en klantgerichte service van Eigentyds! Hartelijk bedankt!

Beste Johan,

Bedankt voor uw positieve review. Jammer dat de bank toch niet helemaal naar uw wens was, maar fijn dat we het zo konden oplossen.

• Karin Engels
    Review voor www.eigentyds.nl

Bijzonder mooie meubels die je nergens anders ziet en echt niet duur

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je positieve review Karin!

• pietje
    Review voor www.eigentyds.nl

wat een super mooie winkel en een top service,bedankt mannen.

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je review en veel plezier van je dressoir gewenst!

• Matthan van Eijnsbergen
    Review voor www.eigentyds.nl

Fantastisch origineel assortiment, aardig personeel en goede service!

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je feedback Matthan. Veel plezier gewenst van jullie dressoir!

• Bea
    Review voor www.eigentyds.nl

De winkel heeft een mooi en orgineel assortiment , je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen, leuke stijl adviezen👍🏻 kortom een aanrader! Zie ook de webshop

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je positieve review Bea!

• Mark
    Review voor www.eigentyds.nl

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Antwoord van www.eigentyds.nl

Bedankt voor je positieve feedback Mark!