Get Your Art Home & Design

Get Your Art Home & Design

De webshop voor al uw woondecoratie zoals glasschilderijen met prachtige fotokunst.
Glasschilderijen, Woondecoratie, Meubels
8,3

• Jaap
    Review voor Get Your Art Home & Design

Goede prijs kwaliteit verhouding en heldere en eerlijke communicatie.

• Kiki Valkenburg
    Geverifieerde klant van Get Your Art Home & Design

Ik had een schilderij besteld via de webshop. 2 dagen later kreeg ik een mail dat deze ni

Antwoord van Get Your Art Home & Design

Beste mevrouw Valkenburg,
    Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas is uw opmerking niet in zijn geheel te lezen maar ik heb uw order nagekeken en zou graag van u willen vernemen wat wij kunnen verbeteren in onze service. Wij hebben u alternatieven aangeboden en u heeft u geld weer terug ontvangen. Wij leren graag. Mocht u naast hetgeen wij u hebben aangeboden een andere werkwijze adviseren dan horen wij die graag.

• Hoe beoordeel je Get Your Art Home & Design?

• Jacqueline Oudenes-van Swinderen
    Geverifieerde klant van Get Your Art Home & Design

Alleen al door de bezorg dag en tijd aan te houden was ik enthousiast en het schilderij is schitterend

• Fam. Gorthuis

Prachtig glasschilderij!

• Wanda Albers
    Geverifieerde klant van Get Your Art Home & Design

we zochten een specifiek glasschilderij , veel moeite gedaan om het toch uit te halen voor ons, het was nergens meer te vinden omdat het uit de collectie gaat.
    Super blij mee is in het echt veel mooier als op internet, afbeelding is superscherp!

• Yvette
    Review voor Get Your Art Home & Design

Prachtige glasschilderijen van een mooie kwaliteit. Kwaliteit/Prijs verhouding is goed. Genoemde levertijd klopte.