www.kidsfashion-koekoek.nl

www.kidsfashion-koekoek.nl

Kidsfashion Koekoek is de gezelligste kinderkledingzaak van Friesland! Een kinderparadijs, waar de ouders relaxed shoppen, terwijl de kinderen lekker spelen. Het assortiment bestaat uit betaalbare kinderkleding (vanaf maat 50 t/m 176), badmode, ondergoed en accessoires.
De merken die wij verkopen zijn: Z8, Quapi, Name it, Kidz-art, Chaos & Order, Molo, Ninni Vi, Funky XS, B-nosy, Feetje, Moodstreet, Bess, Very Important Baby, Mipack, Tumble 'n Dry, D-Rak, Gabbiano, Blaze Industry, Zero 2 Three, Knot So Bad, Six hugs & Rock and Roll, Noeser, Tractor Ted, Birds, Melton, Bergstein, Hummel, Little Miss Juliette , Bampidano, Rumbl en Happy Horse.

Voor leuke kraamcadeau's kunt u ook bij Koekoek terecht. Kortom! Ruime keuze!

Volg ons via Facebook: https://www.facebook.com/Kidsfahionkoekoek

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016