www.stomabanden.nl

www.stomabanden.nl

SeeMeGo is ontstaan vanuit mijn eigen wensen op het gebied van lingerie. Mijn buik, mijn pleister, mijn zakje, ik vond het allemaal toch een stuk minder mooi. Ik heb daarom mogelijkheden gezocht om op een vrij eenvoudige maar mooie manier mijn buik te verhullen. Bijkomend voordeel is dat de buik heerlijk beschermd is, daardoor voel ik me vrijer. Iets voor jou? Kijk op de website voor meer informatie. Of kijk meteen rond in mijn winkeltje. Ik ben de enige webshop die zich volledig heeft gespecialiseerd in stomabanden die allemaal op maat worden gemaakt. Echt maatwerk voor een redelijke prijs.
Je bent van harte welkom.
De zekerheden van https://www.stomabanden.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn wens
Ik hoop dat ik op een kleinschalige, persoonlijke manier, mensen met een stoma of met andere onzekerheden omtrent hun buik, gelukkiger kan maken. Het zou geweldig zijn als mensen zich door deze stomabanden vrijer en blijer gaan voelen en ook denken en zeggen: “SeeMeGo”.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018