www.stomabanden.nl

www.stomabanden.nl

SeeMeGo is ontstaan vanuit mijn eigen wensen op het gebied van lingerie. Mijn buik, mijn pleister, mijn zakje, ik vond het allemaal toch een stuk minder mooi. Ik heb daarom mogelijkheden gezocht om op een vrij eenvoudige maar mooie manier mijn buik te verhullen. Bijkomend voordeel is dat de buik heerlijk beschermd is, daardoor voel ik me vrijer. Iets voor jou? Kijk op de website voor meer informatie. Of kijk meteen rond in mijn winkeltje. Ik ben de enige webshop die zich volledig heeft gespecialiseerd in stomabanden die allemaal op maat worden gemaakt. Echt maatwerk voor een redelijke prijs.
Je bent van harte welkom.

• Thea
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Goede kwaliteit en goede service

• Ervin Molnár
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Goede service en snelle leverinng

Antwoord van www.stomabanden.nl

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Ik hoop dat u veel plezier van uw bandje heeft. Vriendelijke groeten van Siemie

• Hoe beoordeel je www.stomabanden.nl?

• Yvonne van der Westen

Snelle levering, prachtig materiaal

Antwoord van www.stomabanden.nl

Wat een mooie beoordeling, ik word daar zo blij van!! Hartelijk bedankt, Siemie

• Els Enneman
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Nog mooier dan op de foto's van de site. Heel tevreden over hoe het eruit ziet, het draagcomfort , de levering en de kwaliteit.

Antwoord van www.stomabanden.nl

Wat een mooie en lieve beoordeling, het doet me zo goed als mensen tevreden zijn. Dankjewel dat je de moeite nam deze mooie beoordeling achter te laten. Groeten van Siemie

• Gert-Jan Wakker
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Snelle service. Op mijn verzoek verzonden naar mijn vakantie adres. Toen ik daar aankwam lag het brievenbus pakketje klaar voor me. De band zelf was nog leuk ingepakt ook.

Antwoord van www.stomabanden.nl

Het was een kleine moeite om uw pakje naar een ander adres te sturen, ik deed het graag. Dank u wel voor deze mooie beoordeling, ik ben er heel blij mee. Vriendelijke groeten van Siemie

• Marian Menting

Geweldige snelle service

Antwoord van www.stomabanden.nl

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet me altijd goed als iemand blij wordt van hetgeen ik maak en stuur en ook dat mensen de moeite nemen een beoordeling achter te laten. Groeten van Siemie

• Lotte Seveke
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Heb volgens mij een nette app gestuurde, waarin ik aangaf dat ik de band niet prettig vond. Dit was mijn mening. Het antwoord was er onprofessioneel, ze kan het niet met me eens zijn. Maar de app was naar. Ik heb nogmaals mijn excuus aangeboden, voor wat eigenlijk. Geen reactie

Antwoord van www.stomabanden.nl

Ik heb u heel netjes aangeboden dat u de band terug kunt sturen en dat u het geld terug krijgt. Het spijt me dat u niet tevreden bent, maar ik kan daar verder niet veel aan veranderen. Ik heb de band die u bestelde al veel vaker aan mensen geleverd en ik draag hem zelf ook, ik heb deze klacht niet eerder gehoord. Terugstorten van uw betaalde bedrag is volgens mij het enige wat ik kan doen in zo'n geval.

• Pieter Blok
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Zeer goede service, het was verpakt alsof je een cadeautje kreeg. Zeer persoonlijk. Later werd ik nog gebeld of het goed aangekomen was. Fantastisch.

Antwoord van www.stomabanden.nl

Ik ben heel blij met deze wel zeer positieve beoordeling. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het bellen kwam doordat de track en trace stagneerde. Dat is dus geen standaard procedure. Wel heel leuk dat het op prijs werd gesteld. Dank voor uw feedback, groeten van Siemie

• A.H. Boonstra

Goede service en klantvriendelijk

Antwoord van www.stomabanden.nl

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, ik ben er heel erg blij mee!!! Vriendelijke groeten van Siemie

• Martin van Leeuwen

Giede communicatie

Antwoord van www.stomabanden.nl

Soms komt een positieve beoordeling precies op het juiste moment. Zoals nu! Dank u wel!!!!
    Groeten van Siemie