www.stomabanden.nl

www.stomabanden.nl

SeeMeGo is ontstaan vanuit mijn eigen wensen op het gebied van lingerie. Mijn buik, mijn pleister, mijn zakje, ik vond het allemaal toch een stuk minder mooi. Ik heb daarom mogelijkheden gezocht om op een vrij eenvoudige maar mooie manier mijn buik te verhullen. Bijkomend voordeel is dat de buik heerlijk beschermd is, daardoor voel ik me vrijer. Iets voor jou? Kijk op de website voor meer informatie. Of kijk meteen rond in mijn winkeltje.
Je bent van harte welkom.

• Lisanne Bijlsma der Plas
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Ontzettend veel keus. De banden worden op maat gemaakt en ze worden verstuurd als een cadeautje! Met een persoonlijke kaart van de maakster en ontwerper hiervan. Echt super!

Antwoord van www.stomabanden.nl

Wat een mooi begin van de dag, zoveel complimenten. Hartelijk dank dat u de moeite nam zo een mooie reactie achter te laten. Fijne zondag en groeten van Siemie

• Wilma Herkströter
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Was een hele snelle levering. En het belangrijkste het product ziet er mooi uit.

Antwoord van www.stomabanden.nl

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen deze mooie beoordeling achter te laten. Ik ben er erg blij mee. Groeten van Siemie

• Hoe beoordeel je www.stomabanden.nl?

• Leon Verheijen
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Goeie uitleg en top werk

Antwoord van www.stomabanden.nl

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik word hier zo blij van. Groeten van Siemie

• Gemma van den Berk
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Houd zich aan de afspraken

:-)

• Mariët van Dun-Grasso
    Review voor www.stomabanden.nl

omdat Siemie een vakvrouw is die meedenkt als je er even niet uitkomt en ze denkt mee naar oplossingen. Zo ging het met mij en daar kwamen twee prachtige banden uit.

Antwoord van www.stomabanden.nl

Wat een lieve reactie. Soms is het moeilijk om alle wensen in 1 band te vangen en is het zoeken. Gelukkig is het gelukt! Dankjewel voor je mooie woorden.

• Martin Guezen
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

De 4e of 5e keer dat ik bij SeeMeGo besteld heb. De kwaliteit is zeer goed de bandjes heb ik nu enige jaren en zijn steeds gewassen en nog altijd prima. Het was tijd voor een nieuwe en het bandje is nu nog weer verbeterd. Toppie en tot Ziens!

Antwoord van www.stomabanden.nl

Dankjewel dat je de moeite nam om een beoordeling achter te laten. Ik ben zo blij met terugkerende klanten. En inderdaad, ook ik leer gaandeweg steeds meer bij en dat zul je als klant merken. Leuke reactie, ik ben er blij mee. Groeten van Siemie

• Wim de Groot

snel en goed

Antwoord van www.stomabanden.nl

Fijn dat u tevreden bent. Ik dank u voor uw mooie reactie: Kort maar krachtige. Ik ben er blij mee. Vriendelijke groeten van Siemie

• Wilma Driever
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

vanwege de duidelijke vragen omtrent de maat

Antwoord van www.stomabanden.nl

Dank u wel voor uw mooie positieve beoordeling. Ik ben er blij mee.
    Groeten van Siemie

• Marianne Bruins
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Vrij prijzig voor wat je krijgt

Antwoord van www.stomabanden.nl

Ik probeer even contact met u te zoeken, dank u wel voor uw reactie.

• Jan Dekker
    Geverifieerde klant van www.stomabanden.nl

Goede service en snelle levering top

Antwoord van www.stomabanden.nl

Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie, ik ben er erg blij mee.
    Vriendelijke groeten van Siemie