www. taxwijn.nl

www. taxwijn.nl

Taxwijn.nl is dé overzichtelijke wijn en whiskywebsite. Gebaseerd op productinformatie met niet alleen maar verkoop gelieerde acties. Onder het motto Less is More verwennen wij graag de aankopers.

Onze assortiment is geselecteerd op basis van kwaliteit, waarbij wij steeds zeer kritisch
kijken om u altijd van een goed glas wijn te kunnen voorzien.

Met meer dan 200 soorten wijn en 100 soorten whisky's, misschien niet het grootse aanbieder echter wel het "lekkerste" assortiment.

U ontvangt b.v. dinergasten bij u thuis? Wat is er leuker om samen met u een scala aan bijpassende wijnen
te selecteren voor het perfecte diner?
Succes verzekerd en wij denken dan ook graag met u mee.
Een aantal voorbeelden hiervan vindt u op onze wijn & spijsadvies pagina.
Tevens staan er elk weekend tevens een aantal (nieuwe) wijnen open ter beoordeling op
onze proeftafel. U bent van harte welkom.

Naast wijnen bieden wij een mooi scala aan gedistilleerde dranken, waaronder een prachtig
assortiment whisky's waarvan de meeste gelimiteerde uitgave zijn.

U geeft de fles(sen) weg als cadeau?
Wij verpakken uw aankoop niet, echter creëren hiervan een mooi geschenk, ook bij uw online aankoop.!
Tezamen met een full colour informatieblad voorzien van uw tekst e/o huislogo geeft u hiermee het perfecte geschenk.
Gemakkelijker geregeld online, inclusief de tekst voor de bij te voegen cadeaukaart.

Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Wim Dieleman
    Review voor www. taxwijn.nl

Alle gasten waren vol lof over de drank en het eten en de begeleiding daarvan. En ik ook.

• Eva de Jong
    Geverifieerde klant van www. taxwijn.nl

Supergoede afstemming wat betreft tijd van leveren !

• Hoe beoordeel je www. taxwijn.nl?

• Anouk

Zeer deskundig, snelle service

• Robert Jan Buis

Supersnelle service.

• Willemijn Smidts
    Geverifieerde klant van www. taxwijn.nl

Altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

• Jenneke Bruins, NOC*NSF
    Review voor www. taxwijn.nl

Erg tevreden over Tax Wijn. Persoonlijke benadering en snelle levering. Een aanrader!

• Annet Schaafsma
    Geverifieerde klant van www. taxwijn.nl

Persoonlijk contact en uitvoer van de bestelling!

• Erik van der Wees
    Geverifieerde klant van www. taxwijn.nl

De wijnen waren snel na de bestelling in huis, met een leuk cadeautje er bij.

• Hein van Boxel
    Review voor www. taxwijn.nl

Erik en Karin zijn zeer klantvriendelijk en denken graag met de klant mee. Producten zijn alle van een top kwaliteit en dat vindt ik erg belangrijk. Als ik iets wil drinken moet het goed zijn en daar adviseren zij perfect in. Soms heb ik ook speciale producten en die worden dan besteld en krijg je een bericht dat het binnen is en klaar ligt on opgehaald te worden. De verassing is dan met welke zorg het wordt ingepakt en verzorgd is. Grote klasse!

• Leon
    Geverifieerde klant van www. taxwijn.nl

Supertevreden, snelle communicatie en levering en alles zag er netjes uit. Zeker een aanrader! Enige verbeterpuntje is dat de website een beetje traag werkte.