www.thuisbestellen.com

www.thuisbestellen.com

online verkoop breed assortiment artiklen

• Sterken
    Review voor www.thuisbestellen.com

Bestelde deze overall omdat mijn oude is versleten, per abuis een te grote maat besteld , terug gezonden en gratis een nieuwe verstuurd.
    Zeer snelle levering en goed product al voorzien van klittenband voor de batches

• John van Kooten
    Review voor www.thuisbestellen.com

Super webshop en super klantenservice! Zeer snelle reactie op vragen / opmerkingen. Ook het bestelproces verloopt zonder problemen en het uiteindelijke verzenden gaat soepel en snel. En uiteraard ook niet onbelangrijk: de gekochte producten zijn stuk voor stuk van goede kwaliteit en prima in orde!

De tweede bestelling is reeds gedaan (en ook alweer even snel in behandeling genomen en verzonden!!).

Mijn complimenten!

• Hoe beoordeel je www.thuisbestellen.com?

• Raymond Cats

Zeer snelle levering binnen 24 uur goede informatie,
    Verstrekking over product.

Ik gaat hier vaker bestellen

• Sietske Lemstra
    Review voor www.thuisbestellen.com

Zeer goed. prima service en prima product en prijs. zeer tevreden.

• Franklin
    Review voor www.thuisbestellen.com

Na het bericht verzending, duurde het nog een aantal dagen extra alvoor het pakket werd verzonden. Verder gb

• B. Huijsmans
    Review voor www.thuisbestellen.com

Snelle levering. Alleen kwam er een bevestigingsmail van zowel thuisbestellen.nl als van textiel-kopen.nl en dat is erg verwarrend. Ik had gelukkig snel door dat deze namen bij hetzelfde bedrijf horen, maar in eerste instantie lijkt het of je het twee keer hebt besteld.

• Henk S

Goed en snelle levering

• Carla Elzinga
    Review voor www.thuisbestellen.com

Supersnelle service, snel thuisbezorgd. Ideaal! Ook als je haast hebt om het product in huis te krijgen.

• Ronald
    Review voor www.thuisbestellen.com

Legerkisten besteld met ledervet.
    Snel geleverd helaas het potje vet was tijdens transport open gegaan dus hele doos onder het vet. Schoenen blijken ondanks 2 maten groter besteld dan ik al had te klein en zool zit plaatselijk los van bovenwerk.
    Mail gestuurd met de klacht binnen een half uur antwoord en per telefoon. Super vriendelijk en correct. Krijg nieuwe schoenen toe gestuurd 2 maten groter.

• Ferry van den Berg
    Review voor www.thuisbestellen.com

Snelle levering. Goede en zeer vriendelijke klantenservice.