Isaac da Costalaan 259

Peter van Ooijen beoordeelde op 2019-08-22

Snel geleverd.

Renee van Haeff beoordeelde op 2019-08-22

Diana Brouwer beoordeelde op 2019-08-22

Super tevreden! Binnen 24 uur bezorgd en meerdere updates via de email over de voortgang van de verzending. Top! Ook een super voordelige prijs voor een heel mooi (orgineel) horloge. Mijn man was er erg blij mee :-)

rolf weenen beoordeelde op 2019-08-22

Goede zaak.

Willem Wunderink beoordeelde op 2019-08-22

Snel en goed, directe respons klantenservice op vragen

Ilknur Sahin beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering. Goede service!

Joke Burgemeester beoordeelde op 2019-08-22

Ontzettend snel geleverd, keurig verpakt, 100% echt en betrouwbaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

David Van kruiselbergen beoordeelde op 2019-08-22

Nico De Waele beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering, goed ingepakt.

margoum taoufik beoordeelde op 2019-08-21

Thibaut Creytens beoordeelde op 2019-08-21

Sherlina Ernst beoordeelde op 2019-08-21

SJ beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Safa Hassan beoordeelde op 2019-08-20

Luc Gijbels beoordeelde op 2019-08-20

Lage prijs,snelle verzending,goede communicatie,aanrader!..!!!!

Loes Bakker beoordeelde op 2019-08-20

Geweldig product.

Cansu Duru beoordeelde op 2019-08-20

Assia beoordeelde op 2019-08-20

Supermooie horloge!! Ben er super tevreden over gelijk de volgende werkdag in huis! En bedankt voor de versteller!

Faziela Janmohamed beoordeelde op 2019-08-20

Makkelijk te bestellen. Goede afhandeling. Elk ogenblik je vraag kunnen stellen via app waarop vrij snel word gereageerd.

Hoefde alleen maar te zeggen dat ik ga trouwen en kreeg gelijk een mooie korting op mijn 2e bestelling.

Service Super ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Gökan Parasiz beoordeelde op 2019-08-20