Guama.nl
Inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste en beste webshop in horlogerie...
Met meer dan 25.000 klanten!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-01-2021 ingetrokken

9,1
Filter 4592 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2422 met beschrijving

• Sada Pupovic
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Moeilijk in contact te komen..retouren onmogelijk ben echt teleurgesteld

• frank
    Review voor Guama.nl

totdat je iets gekocht heb alles super
    maar daarna lang wachten op antwoord
    telefonisch niet bereikbaar website offline

• Nilay Safranti
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Wat een slecht bedrijf, niet normaal dit! Een website wat al een maand onderhoud uitvoert op zijn bedrijf, geen telefoon opneemt en niet antwoord op mails die verstuurd worden. Probeer al vanaf dag 1 dat ik bestelling heb dit te retourneren, maar kan niemand bereiken hierover. BESTEL HIER NIET

• Ankla
    Review voor Guama.nl

In juli een mooie horloge gekocht voor mijn vriend. Horloge zou waterbestendig zijn maar na 2 minuten in de regen te hebben gelopen zat er veel vocht achter het schermpje. Website staat al 3 weken op onderhoudsmodus, 3x gebeld maar er word niet opgenomen en geen reactie op mijn mails..

• G Bosch
    Geverifieerde klant van Guama.nl

website al heel lang uit de lucht, onberikbaar per telefoon ,mails worden niet beantwoord.

• Evan
    Review voor Guama.nl

Klantenservice is zeer slecht, fb Messenger bericht gestuurd , gemaild , vele keren gebeld niet opnemen .

• Charissa Iwema
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Wat een verschrikkelijke klantenservice. Ik heb hier een horloge besteld, maar vervolgens kreeg ik 2 dagen later (terwijl het horloge al met de post mee had moeten zijn) een mailtje dat er was ingebroken. “Zowel online als fysiek” werd er gezegd, dus dat de het horloge niet konden leveren. Ik zou zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen. Nu, twee weken later heb ik nog steeds niks op mijn rekening. Als ik een mail stuur word er niet gereageerd en als ik bel wordt er niet opgenomen. 1 groot drama!

• Linda Lesmeister

Prima prijs !

• Brigitte Hageman
    Geverifieerde klant van Guama.nl

De website is al een week in onderhoud en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

• WC
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Verkeerd product geleverd, website is offline en klantenservice reageert niet.

• elke burger
    Geverifieerde klant van Guama.nl

super bezorgd en nog voor de kerst!

• Angelique van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Geweldige service, bij vragen snel antwoord. Helaas was de horloge iets te groot van formaat dus terug gestuurd en vrij snel geld weer op m'n rekening gestort. Dus echt een hele goede service.

• Berlinda Louters
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Geweldige prijzen, en mooie produkten

• Zbigniew Nowak

Mooi

• Frank Van duijnhoven

• Christine van der Veen
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Mooie prijs en goeie merken

• J Kempadoo
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Ze hebben een geweldige service je word goed geholpen aan de telefoon, ik had gelijk mijn product in huis, het is een aanrader en heel betrouwbaar

• martin kolkman

geweldige service

• Delano Van deijck

Ik kreeg niks binnen

• Nohman Hussain
    Geverifieerde klant van Guama.nl

Originele horloge's en snelle verzending. Alleen werkt er een medewerker die onbeschoft is, hij hoort er niet meer te werken. Dit is door de klantenservice opgepakt. Voor de rest ben ik er blij mee!