www.aniball.nl

www.aniball.nl

Aniball is een medisch hulpmiddel voor natuurlijke bevallingen waarmee een zwangere vrouw het geboortekanaal kan voorbereiden op de bevalling. Door de voorbereiding met Aniball gaat de vrouw met meer zelfvertrouwen de bevalling tegemoet en is er minder kans op een knip of ruptuur.
zwangerschapscadeau medische hulpmiddelen
8,5
Filter 279 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 148 met beschrijving

• Marga
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Goede levering en kwaliteit.

Review voor www.aniball.nl

Fantastisch product! Bij alle 3 de bevallingen getraind tot 30-31 cm en 3 snelle thuisbevallingen gehad zonder schade.

Antwoord van www.aniball.nl

Wat fijn om te horen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
    ^Daphne

• Hoe beoordeel je www.aniball.nl?

• Jill
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Dit product is absoluut aan te raden. Ik heb het gekocht na aanraden van de vroedvrouw. Ik had vrijwel geen lichamelijke schade bij mijn natuurlijke bevalling van een baby van 4,2 kilo doordat ik goed voorbereid was door perineummassages en dagelijks gebruik van de Aniball. Het is zijn geld MEER dan waard

• Alvita Saraite

Super fast delivery! Th

• Bianca
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Goed contact te krijgen over mijn vragen en het pakket is snel en discreet geleverd :)

Antwoord van www.aniball.nl

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen Bianca!

• Jana Hornakova
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Very good product and very fast

Antwoord van www.aniball.nl

Thank you for the given feedback!

Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Vlotte verzending! De volgende dag in huis.

Bedankt voor 5 sterren!

• Maaike
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Vanaf 36 weken dagelijks geoefend met de Aniball. In het begin is het even wennen. Langzaam opbouwen en goed ontspannen is belangrijk. Ik ben vol zelfvertrouwen mijn bevalling ingegaan en ik ben niet uitgescheurd of geknipt. Het was mijn eerste bevalling. Ik zou de Aniball zeker aanbevelen.

Hi Maaike,
    Wat fijn om te horen dat Aniball je zo goed heeft geholpen! Bedankt voor je uitgebreide review.

• Jen
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Verkoelend maandverband niet makkelijk te breken en had dus een doos zo goed als voor niks gekocht. Klantenservice benaderd die van alles vroeg aan bewijs filmpjes etc.. na een zware bevalling had ik daar niet echt zin in en heb ik het verband bij een ander bedrijf gekocht waar ik gelukkig mee verder kon.. Jammer dus

Beste Jen,
    Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Zoals in de mail wisseling aangegeven kan het soms inderdaad lastig zijn om te breken, maar het sachet zal uiteindelijk breken. Je mag hier veel kracht voor gebruiken. We vroegen om een filmpje te maken, zodat we konden zien of we nog konden ondersteunen en tips konden geven over het breken van het sachet. Ik hoop dat je alsnog een fijn kraambed hebt gehad.

• E
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

It didnt prevent me from tearing but recognizing the feeling and knowing what to do was very helpfull during the last phase of giving birth.

Antwoord van www.aniball.nl

Thank you for your time to write a review. Good to hear that Aniball helped you in the last phase of the delivery. Have a wonderfull maternity period.

• Mandy Zwiers
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Afgelopen woensdag bevallen van mijn eerste kindje, ik heb geen knip nodig gehad en ben niet uitgescheurd en ben er 100% zeker van dat dit komt door het oefenen met Aniball. Ook heel fijn om van te voren te ervaren hoe de "druk" daar beneden kan voelen en te oefenen met je ademhaling. Echt een aanrader!

Hi Mandy,
    Gefeliciteerd! Wat fijn om te horen dat Aniball je zo heeft geholpen!
    Veel geluk en gezondheid toegewenst.
    Daphne

• terry slootmaekers
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Fijne producten, eerlijke bedrijfsvoering!

Dankjewel voor je review Terry! ^ Babette

• Loes K
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Hele goede ervaring met Aniball. Levering is snel en goede support vanuit de klantenservice via email. Er was een probleem met mijn 1e aniball en dit werd heel snel en goed opgelost! Ik ben nu 3 weken aan het trainen voor mijn bevalling en het geeft me veel vertrouwen. Zou het iedereen aanraden!

Aanvulling na de bevalling: deze is heel voorspoedig verlopen. Ondanks een handje bij het gezichtje slechts 2 hechtingen en een paar schaafwondjes. Ik ben er van overtuigd dat het trainen met de Aniball hierbij geholpen heeft!

Antwoord van www.aniball.nl

Hoi Loes! Wat een super leuk berichtje. Precies dit is ons doel met de Aniball; vertrouwen! Prachtig dat de bevalling ook zo voorspoedig is verlopen. Veel geluk met elkaar.

• Renate
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

In eerste instantie keek ik voor een epino omdat ik nog nooit gehoord had van Anibal. Ik vond de site erg fijn en ook het pakket voor 99,- erg aantrekkelijk. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik kreeg snel antwoord via mail op mijn vraag. Ben er nu een week mee aan de slag en heb het idee dat dit mij meer zelfvertrouwen gaat geven.

Hoi Renata,
    Wat fijn om zo'n uitgebreide, positieve, review te krijgen! Dankjewel voor je tijd en positieve woorden.
    Ik hoop dat het product je veel vertrouwen mag geven en je je hierdoor gesterkt voelt tijdens de bevalling.

• Timara Kuiper
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Jammer dat je net verzendkosten moet betalen als je alleen de aniball aanschaft. Heb er glijmiddel bij gedaan, maar was niet perse nodig.

• Vittoria Piro
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

I’m not able to use it. I find it very hard. I wrote to the customer service to ask for help but no one replied.

Hi Vittoria,
    As explained in the email, no one is present at the office during the weekend. That is why your email has only been answered today on Monday (and not on Saturday). Hopefully, after the advice and tips from the email, you can continue with your product.

Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Zondag besteld, maandag in huis. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooie verpakking.

Antwoord van www.aniball.nl

Dankjewel voor je mooie woorden. Dit waarderen we!

• Jessica van de Wege
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Snelle service, makkelijk te bestellen.

Antwoord van www.aniball.nl

Bedankt voor de goede review Jessica!

• Josée Postma

Hele goede service!

Antwoord van www.aniball.nl

Fijn dat je zo positief bent over de service! Hopelijk heb je veel baat bij het product. Dankjewel voor je tijd en review! ^Babette

• Monique
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Het product heeft mij niet kunnen helpen met het beoogde doel. Nadat ik de klantenservice had gemaild werd er echter wel uitgebreid op gereageerd met tips en adviezen. Helaas echter te laat voor mij.

Hoi Monique,
    Wat jammer dat het product je niet verder heeft kunnen brengen in je doel. We hebben hier via de mail al contact over gehad. Dankjewel voor je eerlijke review.
    ^Babette