www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Cadeaukaartnaarkeuze is een webshop in cadeaukaarten, kadobonnen, giftcard, cadeaubonnen en meer. De gratis inpakservice en snelle levering zorgen voor de goed opgebouwde reputatie. Persoonlijk en betrouw is het motto van het bedrijf. Van FashionCheque, Dinercadeau, restaurant cadeaukaart tot Primera Keuzecadeaukaart, Wonderboxen, VVV cadeaubonnen en veel meer. Cadeaukaartnaarkeuze heeft het!"
9,2

• Dirk Annokkee
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Altijd betrouwbaar, prompt volgende dag in huis

• Angelique
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Snel geleverd, mooi ingepakt.

• Hoe beoordeel je www.cadeaukaartnaarkeuze.nl?

• Wiebe Mullens
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen

• Eric Campfens

Makkelijk bestellen, snelle levering. Prima

• Brigitte Van Aspert
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Alleen de tekst die je erbij kon voegen was in hele kleine letters gedrukt. haast niet te lezen

• G mensink
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Wordt pas morgen geleverd ipv vandaag
    Heel jammer want heb er nu niks meer aan. Ik heb juist voor jullie gekozen door de voorwaardes maar blijkbaar denkt post nl er anders over.

• Gonny Muurlink

Vlot en netjes bezorgd

• Annie Harms

• Mariska
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

De beschrijving van het artikel (Try out pakket Holland Casino) komt niet overeen met het product. Er zit geen doosje omheen, er zit geen boekje met speluitleg bij en het speelgeld komt neer op 20 euro in plaats van 25 euro.

Verzending ging verder netjes en snel.

• Felice
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Prima website en snel geleverd. Het gepersonaliseerde berichtje viel wel tegen.

• jan Lutterop

Goed,snel Top.

• R
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Had 2 (fysieke) kaarten besteld, maar wou er achteraf nog een kaart bij. Gebeld en gevraagd of mijn huidige order geannuleerd kon worden, zodat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen, anders moest ik weer verzendkosten betalen. Kreeg zo'n chagrijnige L*L aan de lijn die zei dat ik dat zelf moest doen, maar ik had geen account aangemaakt. Hij vond het een rare vraag en had geen zin om te helpen of mee te denken. Vreemd voor een webwinkel, dit is toch iets dat gwn makkelijk opgelost zou moeten worden? Klantenservice viel mij dus erg tegen

• Henriette Hendriks
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Super service! En alles wordt naar wens feestelijk ingepakt.

• Loes Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Besteld en de volgende dag al 8n de brievenbus.

• Dirk Annokkee

Afspraak goed nagekomen

• Bob
    Review voor www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Cadeaubon van €65 besteld van intratuin. op de track and trace alles kunnen volgen maar de kaart is teruggestuurd geweest naar afzender omdat de toevoeging "A" was weggevallen achter het huisnummer. de kaart is aangekomen bij de afzender om drie uur snachts via post Nl. hun uitleg is "wij zijn niet open om drie uur snachts en kunnen deze niet ontvangen hebben" Wist niet dat een brievenbus ook sluit na de werkuren??? Moraal van het verhaal, ik krijg geen nieuwe kaart, geld kwijt en op behulpzaamheid moet je niet rekenen, korte e-mails en rap van af maken......

• Bianca De Mooij

Snel geregeld!

• Willem Scheppers

Snel besteld, snel geleverd

• Peter Kraag
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Veel diverse cadeaubonnen bij elkaar zodat je genoeg keuze hebt om te kiezen

• Corry Sparenburg
    Geverifieerde klant van www.cadeaukaartnaarkeuze.nl

Levering was goed. Telefonisch voor vraag niet bereikbaar.