www.elvegeluk.nl

www.elvegeluk.nl

Elve Geluk is de leukste spirituele webwinkel met een flinke dosis geluk!
Bij Elve geluk vind je Spirituele artikelen zoals onze mandala wandkleden, prachtige halfedelstenen kettingen en de mooiste dreamcatchers.
Je vindt hier ook producten uit het oude Europese Paganisme, zoals de vijfpuntige ster, het pentagram, sieraden met godinnen en runen te vinden in Pagan Spirit.

En zelfs aan Fantasie is gedacht, de prachtige vlindersjaals, vele kussenhoezen en anime portemonnees bijvoorbeeld.

Veel Geluk bij het vinden van een mooi cadeau voor jezelf of voor een fantastisch persoon in je leven!

Lidmaatschap per 02-08-2019 stopgezet

• Henderica

Snelle afhandeling

• Els Hamaekers
    Review voor www.elvegeluk.nl

Zeer tevreden! Leuk contact via facebook, waarbij ik meteen werd geadviseerd over wat te doen, omdat mijn bestelling plaatsen niet lukte. Snelle levering. Netjes verpakt! Heel erg blij mee. Dank jullie wel

• E.J. Matze
    Review voor www.elvegeluk.nl

Fijne vriendin. Van mens tot mens.

• Van der weijden
    Review voor www.elvegeluk.nl

Bestelling vlug in huis avond besteld volgende dag in huis

• Linker
    Review voor www.elvegeluk.nl

Ik heb erg goede ervaringen met Elve Geluk, dit is de 3e keer dat ik hier bestel. De eigenaresse communiceert goed, is behulpzaam en de items worden goed verpakt & snel verstuurd! Zeer tevreden en zal zeker de winkel blijven bezoeken, zeker nu er steeds meer verschillende artikelen aan het assortiment toegevoegd worden.